تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 - 11:56
کد خبر : 94108

فوری| شیرزود تمیروف مهاجم خارجی پرسپولیس امشب در تهران

فوری| شیرزود تمیروف مهاجم خارجی پرسپولیس امشب در تهران

آرمان شرق- گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی به توافق نهایی رسیده و این بازیکن قرار است، امشب (جمعه) برای انجام تست‌های پزشکی و در ادامه عقد قرارداد وارد تهران شود.

آرمان شرق- گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی به توافق نهایی رسیده و این بازیکن قرار است، امشب (جمعه) برای انجام تست‌های پزشکی و در ادامه عقد قرارداد وارد تهران شود./ خبرورزشی
آنها اکنون با یک مهاجم ازبکستانی به نام شیرزود تمیروف به توافق نهایی دست یافته‌اند و قرار است این بازیکن ٢٣ ساله که سابقه حضور در لیگ قهرمانان و همراهی پاختاکور‌ ازبکستان را نیز در کارنامه دارد، با حضور در تهران پای میز مذاکره نهایی با این باشگاه نشسته و قراردادش را به امضا برساند.

بازیکن ۱۸۵ سانتی‌متری مدنظر پرسپولیسی‌ها از خصوصیت تکنیکی قابل توجهی برخوردار است و توانایی بازی در پست وینگر چپ، راست و مهاجم مرکزی را نیز داراست. تمیروف در ترانسفرمارکت ۳۵۰ هزار یورو ارزش‌گذاری شده و نکته مثبت در مورد او نسبت به سایر گزینه‌های بررسی شده سن پایین او است که میانگین سنی خط حمله سرخ‌ها را نیز پایین می‌آورد.

سایت «ترانسفر مارکت» که به نقل و انتقالات احتمالی تمام باشگاه ها می پردازد دو گزینه ازبک را برای انتقال به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

گزینه اول جسور حکیموف مهاجم ازبکستانی است که اکنون بازیکن آزاد است و باشگاهی ندارد و می تواند به صورت رایگان به پرسپولیس منتقل شود. این بازیکن سابقه بازی تمام رده های سنی تیم ملی ازبکستان را دارد. ارزش این مهاجم ۱۵۰ هزار یورو است.

گزینه دومی که سایت «ترانسفر مارکت» به عنوان گزینه انتقال به پرسپولیس مطرح کرد شرزود تمیروف وینگر ازبک عضو باشگاه پاختاکور است. ارزش این هافبک ملی پوش ازبک در این سایت ۳۵۰ هزار یورو است.

البته سایت «چمپیونات» ازبکستان دو روز پیش اشاره کرده بود که شرزود تمیروف گزینه اصلی انتقال به باشگاه پرسپولیس است و این رسانه ازبک نوشته بود: پاختاکور قبل از فصل جدید می‌تواند یک انتقال دیگر انجام دهد. شرزود تمیروف ممکن است به باشگاه پرسپولیس ایران برود. اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد، این انتقال می‌تواند انجام شود.

هافبک ازبک در لیگ کشورش در ۱۸ بازی برای پاختاکور ۸ گل به ثمر رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.