تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 15:23
کد خبر : 92330

کف قیمت دلار در صورت توافق هسته ای در وین

کف قیمت دلار در صورت توافق هسته ای در وین

آرمان شرق- در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت دوشنبه شب ۱۹۰ تومان کاهش را نشان می دهد.. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۵ هزار و ۹۹۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن پایین می رود.

معامله گران بازار دلار معتقدند کف انتظاری قیمت دلار بالا آمده است و دیگر نمی توان انتظار داشت که اسکناس آمریکایی حتی در صورت توافق هسته ای به زیر مرز ۲۵ هزارتومانی برود.
کف قیمت دلار در صورت توافق هسته ای در وین

بازار ارز تهران روز گذشته همزمان با چشم انتظاری برای شروع دور جدید مذاکرات برجام شاهد کاهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی روز سه شنبه ۵۱۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و با ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

مشاهدات میدانی از هسته مرکزی بازار تهران نشان می دهد دیروز تعداد متقاضیان ارز به شکل چشم‌گیری کاهش یافته و معامله‌گران ارزی بازار با ارائه نرخ‌هایی در پله‌های ابتدایی کانال ۲۶ هزار تومانی سعی در جذب خریدار و تبدیل دارایی دلاری خود به ریال بودند.

قیمت دلار تهران و تتر برابر شد/کف قیمت‌دلار چند؟

سخنگوی وزارت خارجه چین شب گذشته درباره مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات بر سر احیای پایبندی به برجام وارد مرحله سرنوشت‌ساز شده است. طرفین باید به دنبال حصول هرچه سریع توافق باشند. در عین حال ما باور داریم که ضرب‌الاجل‌های ساختگی برای مذاکرات سازنده نیستند.

هم زمان با از سرگیری ادامه هشتمین دور مذاکرات احیای برجام در وین، مذاکره کننده ارشد انگلیس گفت که دست یابی به راه حل دیپلماتیک مستلزم تصمیمات سریع است.استفنی القاق عصر سه‌شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که مذاکرات در مراحل پایان قرار دارد.

سیگنال مذاکرات برجامی تهران- واشنگتن به بازار مسکن/ قیمت مسکن ریزش کرد
کف قیمت دلار در صورت توافق هسته ای

برخی از معامله گران بازار دلار معتقدند کف انتظاری قیمت دلار بالا آمده است و دیگر نمی توان انتظار داشت که اسکناس آمریکایی حتی در صورت توافق هسته ای به زیر مرز ۲۵ هزارتومانی برود.

به نظر می رسد تثبیت دلار بالای محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان می تواند تا حدی خوشبینی افزایشی ها را بالا ببرد و رفتن اسکناس آمریکایی به زیر حمایت ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان زمینه ساز تقویت کاهشی های بازار ارز خواهد شد.

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟
پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی ۷ هزار و ۲۴۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی دیروز ۷۰ تومان رشد را نشان می دهد. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم صعودی است.
پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی روز گذشته با ۲۶ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد این اسکناس آمریکایی در نهایت برروی ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی دوشنبه شب ۳۰ تومان بالا رفته بود. در معاملات پشت خطی دوشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان قرار داشت. بنابراین معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ را صعودی پیش بینی کرده اند
پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت دوشنبه شب ۱۹۰ تومان کاهش را نشان می دهد.. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۵ هزار و ۹۹۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن پایین می رود. /اقتصادنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.