تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 15:37
کد خبر : 92063

پرسپولیس در نقل و انتقالات :جذب رامین رضائیان و ۲ مهاجم از آمریکای جنوبی و آفریقا

پرسپولیس در نقل و انتقالات :جذب رامین رضائیان و ۲ مهاجم از آمریکای جنوبی و آفریقا

آرمان شرق- در روز‌های پایانی نقل و انتقالات تنها دو گزینه در لیست پرسپولیس باقی مانده اند. یکی رامین رضائیان که به مدیران این باشگاه و یحی پیغام داده که در تلاش برای فسخ قراردادش با الدحیل است تا دوباره به ایران بازگردد. دیگری هم یک مهاجم خارجی که یحیی قرار است از میان فیلم‌هایی که به او رسیده بازیکن مد نظرش را انتخاب کند.

در روز‌های پایانی نقل و انتقالات تنها دو گزینه در لیست پرسپولیس باقی مانده‌اند.

یحیی گل‌محمدی دیروز در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد خوزستان به شدت نسبت به روند نقل و انتقالات تیمش اعتراض کرد. سرمربی سرخ‌ها گفت که مدیران باشگاه در مذاکره با بازیکنان مد نظرش حتی موفق نشده اند ۱۰ درصد هم پیشرفت حاصل کنند. او از لیست ۱۲ -۱۳ نفره خریدش خبر داد که جذب آن‌ها منتفی شده است.

به این ترتیب در حالی که تنها چند روز تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است عملا نمی‌توان انتظار داشت تا پرسپولیس خرید‌های زیادی انجام دهد.

در روز‌های پایانی نقل و انتقالات تنها دو گزینه در لیست پرسپولیس باقی مانده اند. یکی رامین رضائیان که به مدیران این باشگاه و یحی پیغام داده که در تلاش برای فسخ قراردادش با الدحیل است تا دوباره به ایران بازگردد. دیگری هم یک مهاجم خارجی که یحیی قرار است از میان فیلم‌هایی که به او رسیده بازیکن مد نظرش را انتخاب کند.

گفته می‌شود ۲ مهاجم از آمریکای جنوبی و یک مهاجم آفریقایی به یحیی گل‌محمدی معرفی شده‌اند اما همانطور که سرمربی سرخ‌ها گفت خرید بازیکن از روی فیلم ریسک بزرگی است که او مجبور به انجام آن شده است.

باید دید در نهایت رضا درویش موفق می‌شود نقل و انتقالات حداقلی یحیی و پرسپولیس را به ثمر برساند یا نه./ خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.