تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 9:08
کد خبر : 92025

بومی‌سازی تجهیزات در فولادمبارکه نیازمند تجاری‌سازی

بومی‌سازی تجهیزات در فولادمبارکه نیازمند تجاری‌سازی

آرمان شرق-بومی‌سازی در فولاد مبارکه شامل بخش‌های فنی و تولیدی این شرکت و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان است. از این رو نیازمند پویایی است. طیب‌نیا با بیان اینکه فولاد مبارکه باید پیشران بومی‌سازی قطعات و تجهیزات صنعتی در کشور باشد، افزود: نقش و سهم فولاد مبارکه باید در بومی‌سازی کشور به‌درستی تبیین شود تا منافع آن برای این شرکت تا سال‌های سال باقی بماند.

چرخه بومی‌سازی بیش ‌از پیش نیازمند پویایی است و باید در همه بخش‌های شرکت تسری پیدا کند. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بازدید از واحد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت گفت: بومی‌سازی تجهیزات در فولاد مبارکه نیازمند تجاری‌سازی است، به‌گونه‌ای که قطعه یا تجهیزی که در این شرکت بومی‌سازی می‌شود، باید به دیگر صنایع و تولیدکنندگان کشور که به آن نیاز دارند نیز معرفی شود تا در صورت لزوم به تولید انبوه برسد.

محمدیاسر طیب‌نیا در جمع مدیران بخش‌های مختلف واحد خدمات فنی و پشتیبانی این شرکت افزود: این واحد به‌خوبی توانسته پارامترهای کیفی را در کنار توسعه‌های زیرساختی ارتقا دهد و به‌عنوان نقطه قوت فولاد مبارکه شناخته شود.

وی با بیان اینکه واحد خدمات فنی و پشتیبانی فولاد مبارکه دارای گنجینه ارزشمندی از نیروهای متخصص، متعهد و دانشی است، تصریح کرد: اگر کار به‌درستی به این نیروهای دانشی سپرده شود، قطعا خروجی و راندمان به مراتب بهتری را از آنان شاهد خواهیم بود.

ضرورت تسری چرخه بومی‌سازی در همه بخش‌های فولاد مبارکه

مدیرعامل فولادمبارکه با تاکید بر اهمیت جایگاه واحد تعمیرات مرکزی این شرکت پس از واحدهای مرتبط با بومی‌سازی خاطرنشان کرد: واحد تعمیرات مرکزی فولاد مبارکه بیشترین ارتباط را با کلیه واحدهای تولیدی این شرکت دارد.

وی گفت: بومی‌سازی در فولاد مبارکه شامل بخش‌های فنی و تولیدی این شرکت و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان است. از این رو نیازمند پویایی است. طیب‌نیا با بیان اینکه فولاد مبارکه باید پیشران بومی‌سازی قطعات و تجهیزات صنعتی در کشور باشد، افزود: نقش و سهم فولاد مبارکه باید در بومی‌سازی کشور به‌درستی تبیین شود تا منافع آن برای این شرکت تا سال‌های سال باقی بماند./دنیای‌اقتصاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.