تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 22:24
کد خبر : 91930

درخواست علی مطهری برای برخورد فوری/تحلیل هشدارآمیز جامعه شناختی از دو جنایت در روزهای اخیر

درخواست علی مطهری برای برخورد فوری/تحلیل هشدارآمیز جامعه شناختی از دو جنایت در روزهای اخیر

آرمان شرق- «‌استمرار و تثبیت ‎فقدان دولت منجر می‌شود به اینکه در برابر بریدن گلوی مامور پلیس و دور افتخار زدن با سر بریده دختر نوجوان، اراده و توان حل ساختاری نباشد و تنها به پیچاندن گوش قاتل، به عنوان واکنش فوری، اکتفا شود.»

علی مطهری نوشت: دو حادثه شرم‌آور برای ایران، یعنی بریدن سر همسر ۱۷ ساله و با آن دور افتخار در اهواز زدن و دیگر قتل مامور پلیس با قمه در شیراز، ، قوه قضاییه را در آزمون سختی قرار داده است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس دهم در حساب توییتر خود نوشت: ‌دو حادثه شرم‌آور برای ایران، یعنی بریدن سر همسر ۱۷ ساله و با آن دور افتخار در اهواز زدن و دیگر قتل مامور پلیس با قمه در شیراز، ، قوه قضاییه را در آزمون سختی قرار داده است، باید هردو جانی و هر دو حیوان آدم‌نما حداکثر ظرف یک هفته در ملأ عام به دار مجازات آویخته شوند.
درخواست علی مطهری برای برخورد فوری با عاملان دو جنایت در روزهای اخیر
محمدرضا جوادی یگانه جامعه شناس با اشاره به دو جنایت در روزهای اخیر نوشت: استمرار و تثبیت ‎فقدان دولت منجر می‌شود اراده و توان حل ساختاری نباشد.
محمدرضا جوادی یگانه، جامعه شناس، در حساب توییتر خود نوشت: «‌استمرار و تثبیت ‎فقدان دولت منجر می‌شود به اینکه در برابر بریدن گلوی مامور پلیس و دور افتخار زدن با سر بریده دختر نوجوان، اراده و توان حل ساختاری نباشد و تنها به پیچاندن گوش قاتل، به عنوان واکنش فوری، اکتفا شود.»/جماران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.