تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 2:32
کد خبر : 90322

احمدی‌نژاد: آیه و روایت درست می‌کنند که مردم چه حقی دارند در امور کشور دخالت کنند؟!

احمدی‌نژاد: آیه و روایت درست می‌کنند که مردم چه حقی دارند در امور کشور دخالت کنند؟!

آرمان شرق- تعارف که نداریم حالا همین مردم را نمی گذارند در اقتصاد کشاورزی و در سیاست که کلا دخالت کنند. این را رسما اعلام می کنند و برای اثبات آن آیه و روایت درست می کنند. در حالی که انقلاب شد تا مردم در امور دخالت کنند اما این ها می گویند مردم در تاسیس جمهوری اسلامی حق داشتند اما در اداره آن نه!

احمدی‌نژاد: آیه و روایت درست می‌کنند که مردم چه حقی دارند در امور کشور دخالت کنند؟!

محمود احمدی نژاد در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی در استان قزوین سخنانی درباره حق مردم در اداره امور کشور بیان کرد.
او گفت:در همین دفاع مقدس اگر مردم نبودند الان صدام کجا بود ما کجا بودیم؟ این مردم بودند که آمدند کار ٰا تمام کردند و گرنه آلان بخشی از کرمانشاه خوزستان و ایلام را از دست داده بودیم.
او با اشاره به اینکه اگر جایی هم مشکلی بود به دلیل ضعف فرماندهی بود نه مردم گفت: تعارف که نداریم حالا همین مردم را نمی گذارند در اقتصاد کشاورزی و در سیاست که کلا دخالت کنند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکیدکرد:این را رسما اعلام می کنند و برای اثبات آن آیه و روایت درست می کنند. در حالی که انقلاب شد تا مردم در امور دخالت کنند اما این ها می گویند مردم در تاسیس جمهوری اسلامی حق داشتند اما در اداره آن نه!
محمود احمدی‌نژاد گفت: بدتر از آن، حالا آمده اند یک قرارداد با چین بسته اند که آن را دیگر به مجلس هم نمی برند که بخواهند ۲۰ دقیقه ای تصویب کنند! و فاجعه بار اینکه وقتی می گوییم چرا محتوای آن را منتشر نمی کنید؟ شما دارید ۲۵ سال تعهد می دهید، جسته و گریخته خبرهایی بیرون می آید که فلان جزیره را می خواهند بدهند، فلان جا را می خواهند بدهند و می خواهند نیروی نظامی وارد ایران کنند که همه اش خلاف قانون اساسی است.

می گویند طرف چینی گفته متن آن منتشر نشود! گفتیم به او چه ربطی دارد؟ حق ملت ایران است.

فردا طرف چینی می گوید این کار هم نشود، آن کار هم نشود! مگر آنها حاکم بر کشور هستند!؟

می گویند آمریکایی ها می فهمند و خرابکاری می کنند! یعنی آمریکایی ها خبر ندارند!؟ اسرائیل می آید در تهران اسناد سری و فوق سری را برمی دارد و می برد، آنوقت از این خبر ندارند؟ اصلا چین بدون رضایت آمریکا می آید با ما قرارداد می بندد!؟ این ها سوال است. فقط ملت نباید بدانند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.