تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 6:45
کد خبر : 88638

بهترین دفاع راست آسیا از شنبه در ترکیب پرسپولیس

بهترین دفاع راست آسیا از شنبه در ترکیب پرسپولیس

آرمان شرق- تا چند هفته قبل بحث پنجره های بسته پرسپولیس مطرح بود و اینکه کارت بازی بازیکنان تاجیکستانی صادر نشده است. بعد از آن هم وحدت هنانوف مصدوم شد و تا پایان نیم فصل بازی های پرسپولیس را از دست داد اما خیلی‌ها انتظار داشتند گل محمدی حداقل در بازی با تراکتور به منوچهر صفروف که بهترین دفاع راست لیگ قهرمانان آسیا هم شده بود،بازی بدهد که این اتفاق رخ نداد و بار دیگر به مهدی شیری اعتماد کرد.

تا چند هفته قبل بحث پنجره های بسته پرسپولیس مطرح بود و اینکه کارت بازی بازیکنان تاجیکستانی صادر نشده است. بعد از آن هم وحدت هنانوف مصدوم شد و تا پایان نیم فصل بازی های پرسپولیس را از دست داد اما خیلی‌ها انتظار داشتند گل محمدی حداقل در بازی با تراکتور به منوچهر صفروف که بهترین دفاع راست لیگ قهرمانان آسیا هم شده بود،بازی بدهد که این اتفاق رخ نداد و بار دیگر به مهدی شیری اعتماد کرد.

جالب اینکه شیری در دقیقه ۶۹ جای خود را به مهدی عبدی داد تا پرسپولیس سرو شکل هجومی تری پیدا کند اما باز هم به صفروف بازی نرسید و حالا باید دید آیا در بازی شنبه آینده مقابل شهر خودرو مشهد طلسم صفروف شکسته می‌شود و او برای پرسپولیس بازی می‌کند یا نه؟/م خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.