تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 21:13
کد خبر : 88607

آیین رونمایی از یادمان ۲۴لاله شهید خانواده فولاد آذربایجان

آیین رونمایی از یادمان ۲۴لاله شهید خانواده فولاد آذربایجان

آرمان شرق- آیین رونمایی از یادمان ۲۴لاله شهید خانواده فولاد آذربایجان همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با همراهی خانواده معظم شهدا در مجتمع فرهنگی مذهبی آیت اله حامدی شرکت فولاد آذربایجان برگزار شد.

آیین رونمایی از یادمان ۲۴لاله شهید خانواده فولاد آذربایجان همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با همراهی خانواده معظم شهدا در مجتمع فرهنگی مذهبی آیت اله حامدی شرکت فولاد آذربایجان برگزار شد.

تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب ، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.
تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (علیه السلام)  درس فداکاری ، وفاداری ، از خود گذشتگی و شجاعت ، شهامت ، صداقت و … آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.