تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 23:17
کد خبر : 88317

افت قیمت سکه به فرمان دلار!

افت قیمت سکه به فرمان دلار!

آرمان شرق- عصر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به عصر روز پنجشنبه ۱ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفته بود و برروی ۱ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت سکه هم امروز در ابتدای معاملات نقدی رشد کرد اما در ادامه روند بازار امروز قیمت سکه تحت تاثیر افت قیمت دلار قرار گرفت. این فلز زرد رنگ امروز ۳۵ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با ۱۳ میلیون و ۹۵ هزار تومان معامله شد.

در بازار ارز و طلای امروز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ قیمت سکه همزمان با افت نسبی قیمت دلار متشکل پایین رفت. قیمت طلا نیز بر مدار صعود قرار گرفت.
افت قیمت سکه به فرمان دلار!

قیمت دلار در بازار متشکل امروز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ با ۲۷ هزار و ۱۸۵ تومان آغاز به کار کرد و در ساعات پایانی معاملات نقدی با افت ۵ تومانی بر روی ۲۷ هزار و ۱۸۰ تومان قرار گرفت.
قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز با رشد تقریبا ۳ دلاری توانست به یک قدمی مرز ۱۸۳۰دلار برسد . قیمت این فلز گران بهای جهانی امروز ۱۸۲۹.۸ دلاربود. تحلیل‌گران تکنیکال معتقدند ۱۸۳۰ دلار یک مرز مهم برای قیمت طلاست. قیمت طلا در پایان معاملات روز جمعه روی ۱۸۲۹.۸ دلار قرار گرفت. رشد قیمت طلا در روزهای پنج‌شنبه و جمعه قابل توجه بود. قیمت طلا عصر جمعه نسبت به صبح پنج‌شنبه حدود ۳۰ دلار معادل حدود ۱.۷ درصد بالاتر بود.

در بازار داخلی ایران هم عصر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به عصر روز پنجشنبه ۱ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفته بود و برروی ۱ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت سکه هم امروز در ابتدای معاملات نقدی رشد کرد اما در ادامه روند بازار امروز قیمت سکه تحت تاثیر افت قیمت دلار قرار گرفت. این فلز زرد رنگ امروز ۳۵ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با ۱۳ میلیون و ۹۵ هزار تومان معامله شد.
لفاظی اسرائیل در بازار ارز تهران

امروز اولین روز سال نو میلادی بود و مذاکرات احیای برجام برای تعطیلات سال نو تا روز دوشنبه به تعویق افتاد معامله گران بازار ارز در انتظار شروع مذاکرات وین نشسته اند. اولیانوف آخرین دور مذاکرات این هفته را «مثبت» توصیف کرد و گفت «در این مرحله می‌توانم بگویم توافق بر سر احیای برجام تا نیمه اول فوریه واقع بینانه است، اگرچه چندین موضوع مهم سیاسی و فنی باقی مانده است».وی خاطرنشان کرد: «ما در مورد یک پیش نویس چند صفحه‌ای صحبت می کنیم، نمی توان فقط یک یا دو حوزه مشکل را شناسایی کرد».

همچنین معامله گران به اظهارات وزیر امور خارجه اسرائیل هم توجه کردند. او به تبعیت از پیشینیان خود و همزمان با حصول پیشرفت در مذاکرات وین به اظهارات ضد ایرانی پرداخت. وزیر خارجه اسرائیل ادعا کرده این رژیم در حمله احتمالی علیه تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ممکن است آمریکار را هم در جریان نگذارد و برای دفاع از امنیت خود نیازی به کسب اجازه از آمریکا ندارد. «یائیر لاپید» گفت: تل آویو آماده است مجموعه‌ای از توانایی ها و قابلیت ها را برای محافظت از خود در برابر آنچه که ادعا می‌کند تهدید ایران است، به کار گیرد./اقتصادنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.