تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 18:55
کد خبر : 88298

واکنش خانه روابط عمومی ایران به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور

واکنش خانه روابط عمومی ایران به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور

ارمان شرق- در پی بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درخصوص تقویت روابط عمومی ها و انتخاب مدیران روابط عمومی از بین افراد مجرب، متخصص و دارای رزومه، رئیس خانه روابط عمومی ایران به آن واکنش نشان داد.

در پی بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درخصوص تقویت روابط عمومی ها و انتخاب مدیران روابط عمومی از بین افراد مجرب، متخصص و دارای رزومه، رئیس خانه روابط عمومی ایران به آن واکنش نشان داد.

هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران با ارزیابی مثبت از این بخشنامه، بر رعایت آن در دولت سیزدهم تأکید کرد و با اشاره به اینکه این بخشنامه به مصوبات قبلی ابتناء دارد، منظور از افراد متخصص را داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و منظور از افراد مجرب را، داشتن سابقه فعالیت در روابط عمومی دانست.

سفیدی تصریح کرد: صرف داشتن سابقه فعالیت در یک رسانه، نمی تواند برای مدیریت روابط عمومی، آن هم در سطح وزارتخانه ها و سازمانهای شاخص و بزرگ کافی باشد و مدیر روابط عمومی باید قبلاً در روابط عمومی، سابقه فعالیتی کافی را داشته باشد.

وی درخصوص رزومه مناسب برای مدیریت روابط عمومی گفت: داشتن تجربه، تحصیلات مرتبط، داشتن اشراف و آگاهی اجتماعی و سیاسی کافی، روحیه مردمداری و عشق خدمت به مردم، آشنایی با رسانه ها، و فعالیت در آنها، سایر ویژگی هایی هستند که یک مدیر روابط عمومی باید داشته باشد.

رئیس خانه روابط عمومی ایران با اشاره به اینکه باید از مشورت تشکل های روابط عمومی در انتصاب مدیران روابط عمومی استفاده شود، آمادگی این تشکل را برای همکاری با دولت در این زمینه اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.