تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 16:33
کد خبر : 83970

شکل گیری “گروه اصلاح تشیع” بین جوانان!

شکل گیری “گروه اصلاح تشیع” بین جوانان!

آرمان شرق- این روزها در بین جوانان گروهی ایجاد شده که خود را گروه اصلاح تشیع نامیده و در خصوص امامت، ائمه معصومین و ارزش های دینی شبهه ایجاد می کنند که باید پاسخ جوانان به درستی داده شود. معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز نیاز به تربیت نیروهای پاسخگو داریم و تبلیغات نباید محدود به ماه های محرم، صفر و رمضان شود.

این روزها در بین جوانان گروهی ایجاد شده که خود را گروه اصلاح تشیع نامیده و در خصوص امامت، ائمه معصومین و ارزش های دینی شبهه ایجاد می کنند که باید پاسخ جوانان به درستی داده شود. معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز نیاز به تربیت نیروهای پاسخگو داریم و تبلیغات نباید محدود به ماه های محرم، صفر و رمضان شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت که حوزه های علمیه باید پاسخگوی شبهات ایجاد شده توسط برخی گروه ها در بین جوانان باشند.

سید محمد حسینی روز شنبه در اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و مراسم افتتاح دفتر مرکزی مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران افزود: رهبر معظم انقلاب راه اندازی حوزه های علمیه خواهران را پدیده ای عظیم و مبارک با برکات فراوان نامیدند، خواهرانی که عالم و فاضل هستند و می توانند در عرصه های مختلف جامعه بدرخشند.

وی یادآور شد: امروز باید فرمان رهبری را در تربیت چنین بانوانی اجابت کنیم تا به این طریق پاسخگوی نیاز داخلی و خارجی به بانوان آموزش دیده و عالم باشیم.

حسینی اظهارداشت: این روزها در بین جوانان گروهی ایجاد شده که خود را گروه اصلاح تشیع نامیده و در خصوص امامت، ائمه معصومین و ارزش های دینی شبهه ایجاد می کنند که باید پاسخ جوانان به درستی داده شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز نیاز به تربیت نیروهای پاسخگو داریم و تبلیغات نباید محدود به ماه های محرم، صفر و رمضان شود.

وی با بیان اینکه باید حداقل یک بار قرآن را بخوانیم تا با شیوه های تبلیغاتی انبیا آشنا شویم خاطر نشان کرد: با قرائت سوره نوح می توانیم از استقامت این پیامبر در راه تبلیغ آشنا شویم و درس بگیریم.

حسینی ادامه داد: در قرآن کریم زنان و مردان همواره در کنار هم نام برده می شوند و حتی ۱۰ ویژگی انسانی وارسته که در قرآن مطرح می شود به هر ۲ جنس زن و مرد اشاره می کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند و در هر زمان با حضور خود به نقش آفرینی پرداخته و اکنون نیز در این جنگ نرم بانوان هم می توانند نقش موثری را ایفا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.