تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 8:39
کد خبر : 83829

امروز در ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران باز می شود

امروز در ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران باز می شود

آرمان شرق- طبق تصمیم اتخاذ شده و صحبت‌های معاون وزارت بهداشت تصمیم بر این شده است که در دیدار استقلال مقابل نساجی در هفته پنجم به صورت آزمایشی ۳۰ درصد تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را داشته باشند و افرادی که هر دو دوز واکسن خود را تزریق کردند، با حفظ پروتکل های لازم می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

حسرت تماشاگران برای تماشای دیدارهای فوتبال از نزدیک به انتها رسیده است.
شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان در دو سال اخیر تغییرات زیادی در سبک زندگی مردم ایجاد کرده و منجر به اعمال محدودیت‌هایی شده که روی ابعاد مختلف فعالیت‌های روزمره تاثیر گذار بوده است.

ممنوعیت حضور در اجتماعاتی از جمله ورزشگاه‌های فوتبال باعث شده علاقه مندان به این رشته ورزشی در حسرت دیدن مسابقات از نزدیک باشند.

شیوع کرونا در ایران هم از اواخر بهمن سال ۹۸ باعث شد دیدارهای فوتبال تا مدتی تعطیل و بعد از آن تا امروز بدون حضور تماشاگران برگزار شده است.

چند وقتی است که با توجه به روند واکسیناسیون و پروتکل‌های جدید در دنیا ورود تماشاگران آزاد شده ولی در ایران این اتفاق هنوز رخ نداده است و چند بار وعده مسئولان برای رفع این ممنوعیت به تاخیر افتاد و حالا خبرهای خوبی دیر این باره به گوش می‌رسد.

طبق تصمیم اتخاذ شده و صحبت‌های معاون وزارت بهداشت تصمیم بر این شده است که در دیدار استقلال مقابل نساجی در هفته پنجم به صورت آزمایشی ۳۰ درصد تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را داشته باشند و افرادی که هر دو دوز واکسن خود را تزریق کردند، با حفظ پروتکل های لازم می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

آخرین حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی در هفته نوزدهم لیگ نوزدهم و در دربی تهران بود که در بهمن ۹۸ برگزار شد و به تساوی ۲-۲ ختم شد و حالا تماشاگران بعد از ۲۱ ماه انتظار بار دیگر به ورزشگاه بر می‌گردند

این حضور آزمایشی است و پروتکل‌های قطعی از ابتدای آذرماه در این خصوص ابلاغ خواهد شد./ ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.