تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 14:37
کد خبر : 83766

قیمت دلار صعودی می شود؟

قیمت دلار صعودی می شود؟

آرمان شرق- قیمت دلار فردایی شب گذشته بر روی ۲۸ هزارو ۲۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی سه شنبه شب ۷۰ تومان بالا تر بود . این بدین معناست که معامله گران فردایی بازار ارز امروز پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ را صعودی پیش بینی کرده اند.

به گزراش اقتصادنیوز ، .قیمت دلار در شروع معاملات روز گذشته بر مدار صعود قرار گرفت و تا ۲۸ هزار و ۲۸۰ تومان هم پیش رفت. قیمت دلار در ادامه اما ریزش کرد و در انتهای معاملات ۲۸ هزار و ۱۹۰ تومان مبادله شد.

هرچند نزدیک شدن به زمان مذاکرات هسته ای ترمز افزایشی قیمت دلار را کشیده است و معامله گران در انتظار مذاکرات برجام هستند اما با این وجود برخی پیش بینی ها حکایت از افزایش قیمت دلار در بازار امروز است.
پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار بر روی ۲۸ هزار و ۳۳۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت سه شنبه شب ۲۰ تومان بالاتر بود. سه شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۸ هزار و ۳۱۰ تومان قرار داشت.

بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ بر مدار صعود قرار می گیرد.
پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در انتهای معاملات نقدی روز چهارشنبه با ۷ هزار و ۷۴۰تومان بسته شد. قیمت درهم پشت خطی روز گذشته نسبت به معاملات نقدی ثابت بود و با ۷ هزار و ۷۴۰ تومان معامله شد

قیمت طلایی درهم شب گذشته بر روی ۷ هزار و ۷۱۵تومان قرار گرفت که نسبت به سه شنبه شب ثابت مانده بود. بنابراین از کانال قیمت دلار از مسیر قیمت درهم سیگنال کاهش یا افزایش قیمت دلار مخابره نشد.
پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی شب گذشته بر روی ۲۸ هزارو ۲۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی سه شنبه شب ۷۰ تومان بالا تر بود . این بدین معناست که معامله گران فردایی بازار ارز امروز پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ را صعودی پیش بینی کرده اند.
اولیانوف: شاهد پیشرفت بسیار مثبت در مذاکرات هستیم

شب گذشته از کانال های تلگرامی قیمت دلار توئیت «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و رئیس تیم مذاکره کننده در رفع تحریم‌های ایران برجسته شد.

او در توییتی نوشت: «ما شاهد پیشرفت بسیار مثبتی هستیم. چندی پیش برخی از این کشورها مخالف برجام بودند و از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای استقبال کردند. اکنون آنها توانایی درس گرفتن و تجدید نظر در مواضع خود را در پرتو تجربه به دست آمده نشان می‌دهند. این سزاوار احترام است.»
بیانیه آمریکا و اعضای شورای همکاری خلیج فارس

همچنین خبر دیگری که اهمیت یافت یک بیانیه سیاسی درباره ایران بود. آمریکا و اعضای شورای همکاری خلیج فارس بعد از برگزاری جلسه کارگروه خود در خصوص ایران در ریاض بیانیه مشترکی صادر کردند. در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا قرار گرفته تصریح شده واشنگتن و اعضای شورای همکاری خلیج فارس بر ضرورت «پیوند‌های اقتصادی عمیق‌تر» با ایران بعد از رفع تحریم‌های آمریکا ذیل برجام تأکید کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.