تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 14:25
کد خبر : 83760

پایان ماه عسل؟

پایان ماه عسل؟

آرمان شرق- اوایل اردیبهشت ماه، ۲۲۰ نماینده همین مجلس از ابراهیم رئیسی دعوت کرده بودند تا در انتخابات نام نویسی کند و او را با عناوینی مانند «بت شکن بزرگ» و «صدای محرومان» توصیف کرده بودند؛ اما حالا در حالی که فقط کمی بیش از ۱۰۰ روز از شروع به کار دولت گذشته، صدای اعتراضات بهارستان علیه پاستور، بلند شده است.

رای عدمِ اعتماد مجلس به دومین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش، اختلافات میان دولت و مجلس را جدی‌تر کرده است. این درحالی است که اوایل اردیبهشت ماه، ۲۲۰ نماینده همین مجلس از ابراهیم رئیسی دعوت کرده بودند تا در انتخابات نام نویسی کند و او را با عناوینی مانند «بت شکن بزرگ» و «صدای محرومان» توصیف کرده بودند؛ اما حالا در حالی که فقط کمی بیش از ۱۰۰ روز از شروع به کار دولت گذشته، صدای اعتراضات بهارستان علیه پاستور، بلند شده است.

رای عدمِ اعتماد مجلس به دومین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش، اختلافات میان دولت و مجلس را جدی‌تر کرده است. این درحالی است که اوایل اردیبهشت ماه، ۲۲۰ نماینده همین مجلس از ابراهیم رئیسی دعوت کرده بودند تا در انتخابات نام نویسی کند و او را با عناوینی مانند «بت شکن بزرگ» و «صدای محرومان» توصیف کرده بودند؛ اما حالا در حالی که فقط کمی بیش از ۱۰۰ روز از شروع به کار دولت گذشته، صدای اعتراضات بهارستان علیه پاستور، بلند شده است./انتخاب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.