تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 14:26
کد خبر : 83636

تعیین قیمت قطعی دلار برای سال ۱۴۰۱/ منتظر ریزش باشید!

تعیین قیمت قطعی دلار برای سال ۱۴۰۱/ منتظر ریزش باشید!

آرمان شرق- میرکاظمی گفت که در بودجه ۱۴۰۱ قیمت دلار نیمایی تک نرخی بسته می شود که به معنای تعیین قیمت حداکثر ۲۳ هزار تومان خواهد بود. که این نگاه میرکاظمی با برنامه های صالح آبادی نیز هماهنگ است و دولت قصد دارد قیمت دلار را به ۲۳ هزار تومان برساند که این رقم می تواند پایین‌تر از این نیز باشد.

با اظهارات مدیر اصلی بودجه در دولت رئیسی، قیمت قطعی دلار برای ماههای آینده و به خصوص از سال ۱۴۰۱ مشخص شد.

به گزارش تازه‌نیوز، قیمت دلار ۱۴۰۱ مهمترین مولفه‌ای است که اقتصاد کشور را در دولت رئیسی سامان خواهد داد. حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی در کنار تک نرخی شدن دلار نیمایی، دو مولفه اصلی مهار تورم در کشور است. حالا خبرها حاکی از اعلام عدد درست قیمت دلار ۱۴۰۱ دارد. به گزارش تحریریه، سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سید ابراهیم رئیسی درباره آینده قیمت دلار به صراحت اعلام کرد که اعداد کنونی بازار واقعیت ندارد و قیمت متفاوتی برای دلار آمریکا تعریف خواهد شد.

میرکاظمی گفت که در بودجه ۱۴۰۱ قیمت دلار نیمایی تک نرخی بسته می شود که به معنای تعیین قیمت حداکثر ۲۳ هزار تومان خواهد بود. که این نگاه میرکاظمی با برنامه های صالح آبادی نیز هماهنگ است و دولت قصد دارد قیمت دلار را به ۲۳ هزار تومان برساند که این رقم می تواند پایین‌تر از این نیز باشد.

در صورتی که دولت دلار ۴۲۰۰ تومانی را از آذرماه حذف کرده و فریب ادعاهایی مانند مهم بودن گندم و دارو(بخوانید بیش از ۸۰ درصد تجهیزات لوکس پزشکی) را نخورد، خواست میرکاظمی از ماههای پایانی سال ۱۴۰۰ نیز قابل تحقق خواهد بود و نیازی به سال آینده نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.