تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 7:31
کد خبر : 80809

حاشیه، حاشیه، حاشیه!

حاشیه، حاشیه، حاشیه!

آرمان شرق- سفری که با حاشیه شروع شد و با حاشیه ادامه یافت، با حاشیه نیز به پایان رسید. محمود احمدی‌نژاد که شامگاه یکشنبه پس از حدود یک هفته گشت و گذار در امارات متحده عربی و شرکت در اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی، در خاک تهران از فرودگاه خارج شد و بلافاصله در پیامی مکتوب، از اهمیت نمایشگاه اکسپو و حضور ایران در این نمایشگاه نوشت، در حالی به این سفر ۵ روزه پایان داد که حدود یک هفته پیش، وقتی تازه زمزمه سفر رییس دولت نهم و دهم به خارج از کشور مطرح شد، برخی منابع رسانه‌ای درباره ممنوع‌الخروجی او نوشتند.

سفری که با حاشیه شروع شد و با حاشیه ادامه یافت، با حاشیه نیز به پایان رسید. محمود احمدی‌نژاد که شامگاه یکشنبه پس از حدود یک هفته گشت و گذار در امارات متحده عربی و شرکت در اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی، در خاک تهران از فرودگاه خارج شد و بلافاصله در پیامی مکتوب، از اهمیت نمایشگاه اکسپو و حضور ایران در این نمایشگاه نوشت، در حالی به این سفر ۵ روزه پایان داد که حدود یک هفته پیش، وقتی تازه زمزمه سفر رییس دولت نهم و دهم به خارج از کشور مطرح شد، برخی منابع رسانه‌ای درباره ممنوع‌الخروجی او نوشتند. جالب آنکه وقتی او بالاخره سوار بر یک فروند هواپیما خاک ایران را ترک کرد و وارد آسمان امارات متحده شده، معلوم شد که او دست‌کم در حال حاضر در دولت سیزدهم، با مشکلی از این حیث روبرو نیست. میانه سفر احمدی‌نژاد هم خالی از حاشیه نبود. فارغ از انتشار تصاویر متعدد از این سفر در کانال دولت بهار و به‌خصوص انتشار تصاویری که در آن برخی شرکت‌کنندگان با پوششی متفاوت از آنچه انتظار می‌رفت، کنار احمدی‌نژاد حاضر می‌شدند، آنچه بیش از اینها به حواشی این سفر دامن زد، شایعه حضور رییس دولت نهم و دهم در غرفه اسراییل در این نمایشگاه بین‌المللی بود؛ شایعه‌ای که البته خیلی زود با انتشار تکذیبیه‌ای در کانال تلگرامی «دولت بهار» به عنوان ارگان رسانه‌ای رییس دولت نهم و دهم رنگ باخت.
پایان سفر و بازگشت احمدی‌نژاد از این سفر هم اما همچنان پرحاشیه بود؛ حاشیه‌هایی که ابتدا با کلیدواژه عدم بازگشت او به کشور و تلاش برای اقامت در امارات متحده کلید خورد و در ادامه وقتی کانال تلگرامی «دولت بهار» از حرکت پرواز احمدی‌نژاد از فرودگاه دوبی به مقصد تهران خبر داد، به ‌نحوی دیگر دنبال شد. به‌خصوص وقتی خبرگزاری اصولگرای فارس در خبری نوشت: «رییس دولت‌های نهم و دهم که به امارات سفر کرده بود، مجبور به ترک این کشور شد و در حال بازگشت به تهران است.» هرچند در ادامه این خبر نیز با تکذیبیه‌هایی از جانب برخی نزدیکان احمدی‌نژاد روبرو شد و ازجمله وقتی احمد علیرضابیگی نماینده مجلس یازدهم از همراهان احمدی‌نژاد گفت: «خبر دیپورت آقای احمدی‌نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر ایشان ۵ روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان آقای احمدی‌نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبرسازی کذب دیگر مانند خبر بازدید ایشان از غرفه رژیم اسراییل منتشر شد که اساسا نادرست است.» این نماینده مجلس یازدهم که در جریان اعلام کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری، ریاست ستاد او را برعهده داشت، همچنین گفت: «تعدادی از همراهان ایشان زودتر و تعدادی هم همراه ایشان پس از پایان سفر به تهران آمدند. هیچ‌گونه توصیه‌ای از سوی مسوولان کشور امارات مبنی بر ترک این کشور به آقای احمدی‌نژاد منتقل نشده و سفر ایشان طبق برنامه و پس از ۵ روز به اتمام رسیده است.»/اعتماد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.