تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 23:41
کد خبر : 80407

میزان صادرات ارفع ۲۶۴ درصد افزایش یافت

میزان صادرات ارفع ۲۶۴ درصد افزایش یافت

آرمان شرق- شرکت آهن و فولاد ارفع با تکیه بر بازاریابی‌های به‌موقع خود در نیمه نخست امسال، توانست به موفقیت‌های خوبی در امر صادرات دست یابد و با صادرات ۱۳۰ هزار و ۱۲۲ تن محصول، رشد ۲۶۴ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند و به درآمد ۱۷ هزار میلیارد ریالی برسد.

شرکت آهن و فولاد ارفع با تکیه بر بازاریابی‌های به‌موقع خود در نیمه نخست امسال، توانست به موفقیت‌های خوبی در امر صادرات دست یابد و با صادرات ۱۳۰ هزار و ۱۲۲ تن محصول، رشد ۲۶۴ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند و به درآمد ۱۷ هزار میلیارد ریالی برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت آهن و فولاد ارفع با وجود اینکه در تابستان امسال با کاهش تولید به دلیل قطعی برق دست و پنجه نرم کرد، اما صادرات به نوع توانست راهگشای این شرکت در شرایط یاد شده باشد. در مدت یاد شده، تقاضای فولاد در بازار داخلی، از رونق چندانی برخوردار نبود زیرا قطعی برق باعث تعطیلی واحدهای مصرف‌کننده شده بود. از این رو، ارفع صادرات را اولویت قرار داد و موفق به ثبت رکوردهای خوب صادراتی در نیمه نخست سال جاری شد.

تولید ۷۴۷ هزار تن محصول در ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته است ۳۳۷ هزار و ۹۰ تن شمش فولادی تولید کند. این شرکت در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹، ۴۱۵ هزار و ۱۵۶ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

ارفع در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۴۰۹ هزار و ۹۷۵ تن آهن اسفنجی شده است. این شرکت در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۴۱۶ هزار و ۷۶۶ تن آهن اسفنجی تولید کند.

مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در ۶ ماه نخست امسال به ۷۴۷ هزار و ۶۵ تن رسید. این شرکت در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۸۳۱ هزار و ۹۲۲ تن محصول تولید کند.

ارفع ۲۱۱ هزار تن شمش در بازار داخلی فروخت

شرکت آهن و فولاد ارفع در نیمه نخست سال جاری توانسته است ۲۱۱ هزار و ۱۲۲ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت توانسته بود در ۶ ماه نخست سال گذشته، ۳۶۰ هزار و ۴۵۳ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

ارفع در ۶ ماه نخست امسال توانست ۱۳۰ هزار و ۱۲۲ تن شمش فولادی را به دیگر کشورها صادر کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۶۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۶ ماه نخست سال قبل ۳۵ هزار و ۶۹۵ تن شمش فولادی صادر کرده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی شرکت آهن و فولاد ارفع در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰، به ۳۴۱ هزار و ۲۴۴ تن رسید. این شرکت در ۶ ماه نخست سال گذشته توانسته بود ۳۹۶ هزار و ۴۱۸ تن شمش فولادی در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند.

رشد ۷۲ درصدی درآمد ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع از محل فروش شمش فولادی خود در بازار داخلی طی ۶ ماه نخست امسال ، توانسته است ۲۶ هزار و ۹۰۹ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۱۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۶ ماه نخست سال گذشته موفق شده بود ۲۳ هزار و ۶۲۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال درآمد به دست آورد.

ارفع در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ موفق شد ۱۷ هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال از صادرات شمش درآمد داشته باشد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۷۴۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۶ ماه ابتدایی سال قبل توانسته بود از صادرات شمش فولادی، دو هزار و ۵۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال درآمد کسب کند.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۶ ماه اول سال جاری توانست ۴۴ هزار و ۱۶۳ میلیارد و ۲۰۸ میلیارد ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۷۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۶ ماه نخست سال قبل، ۲۵ هزار و ۶۷۴ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

میانگین نرخ فروش شمش فولادی ارفع در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در بازارهای داخلی به ۱۴۴ میلیون و ۷۰۶ هزار ریال به ازای هر تن رسید که نسبت به ماه پیش از آن با کمی رشد همراه بود. همچنین میانگین نرخ فروش شمش فولادی ارفع در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۲۷ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال به ازای هر تن ثبت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.