تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:14
کد خبر : 79351

برگزاری هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در اواخر آذرماه ۱۴۰۰

برگزاری هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در اواخر آذرماه ۱۴۰۰

آرمان شرق- روابط عمومی پساکرونا، تعاملی‌تر، هوشمندتر، پیچیده‌تر، نرمتر و انعطاف پذیرتر خواهد بود و تأثیرات کرونا، صرفاً تکنولوژی محور نخواهد بود، بلکه همه ابعاد روابط عمومی از جمله نیروی انسانی، عملکرد، شیوه اقدام و دستور کار را در برخواهد گرفت و حرکت روابط عمومی به سمت نسل سوم را تسهیل خواهد کرد.

برگزاری هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در اواخر آذرماه

هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات و کارکردها”، ۲۹ آذر ماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی برگزار خواهد شد.

هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اعلام این مطلب افزود: در این دوره که مقارن با مهار تقریبی کرونا در جهان و پیشرفت واکسیناسیون در ایران خواهد بود، درباره تأثیرات کرونا بر روابط عمومی و نیز وضعیت روابط عمومی در پساکرونا با تأکید بر تغییرات و کارکردها، بحث و بررسی به عمل خواهد آمد.

سفیدی با اشاره به اینکه این رویداد با همفکری و همراهی “انجمن بین المللی روابط عمومی” برگزار خواهد شد، خاطرنشان ساخت: ۸ مقاله برگزیده توسط استادان و صاحبنظران ایرانی و خارجی ارائه خواهد شد.

او در تبیین روابط عمومی پساکرونا گفت: روابط عمومی پساکرونا، تعاملی‌تر، هوشمندتر، پیچیده‌تر، نرمتر و انعطاف پذیرتر خواهد بود و تأثیرات کرونا، صرفاً تکنولوژی محور نخواهد بود، بلکه همه ابعاد روابط عمومی از جمله نیروی انسانی، عملکرد، شیوه اقدام و دستور کار را در برخواهد گرفت و حرکت روابط عمومی به سمت نسل سوم را تسهیل خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.