تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 15:45
کد خبر : 79092

فنر قیمت دلار در می رود؟

فنر قیمت دلار در می رود؟

آرمان شرق-برخی معامله گران ارز پیش بینی می کنند که نوسانات قیمت دلار در روزهای آتی در محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ الی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ادامه خواهد یافت.

برخی معامله گران ارز پیش بینی می کنند که نوسانات قیمت دلار در روزهای آتی در محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ الی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ادامه خواهد یافت.

احتیاط معامله گران بزرگ و عرضه بازارساز مانع از نوسانات شدید در بازار ارز شده است. بیشتر فعالان انتظار دارند که چنین وضعیتی تا آغاز مذاکرات وین ادامه پیدا کند. آن ها اعتقاد دارند که نوسانات دلار در روزهای آتی نیز در محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ الی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ادامه خواهد یافت.

البته عده ای از فعالان اعتقاد دارند که در روزهای اخیر، قدرت افزایشی های بازار بیشتر شده است و دلار کار دشوارتری برای حرکت به سوی محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان دارد. آن ها تصور می کنند که اسکناس آمریکایی امروز خود را بالای محدوده ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان نگه خواهد داشت ، هر چند که توان شکست محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی را نخواهد داشت. این در حالی است که گروه دیگری از معامله گران اعتقاد دارند که اسکناس آمریکایی توان رشد به بالای سطوح مقاومتی را دارد.

این گروه باور دارند که عرضه بازارساز سد راه اسکناس آمریکایی شده است. از آن جایی که این گروه اعتقاد ندارند که عرضه ارز بتواند در همین سطوح باقی بماند، در انتظار در رفتن فنر فشرده شده دلار هستند. این دسته از افزایشی ها عنوان می کنند، وقتی شرکت های پتروشیمی در بازار سهام با قدرت مناسبی راه صعود را در پیش گرفته اند، به معنای آن است که نسبت به رشد بیشتر قیمت دلار خوشبین هستند. در کنار این،‌ افزایشی ها حفظ حمایت ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی را نشانه ای می دانند که بازار کف خود را پیدا کرده است و تنها به دنبال‌ یافتن محرک صعودی است. با این حال،‌ امید کاهشی ها به این است که مذاکرات هسته ای در همین مهرماه شروع شود و فضای معاملاتی بازار را در حالت انتظاری نگه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.