تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 15:20
کد خبر : 79086

رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نظامی در فولاد مبارکه

رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نظامی در فولاد مبارکه

آرمان شرق- در بخش تجهیزات این نمایشگاه، جدیدترین دستاوردهای نظامی تولیدشده به دست متخصصان جوان ایرانی رونمایی شده که این تجهیزات نظامی از ۴ یگان لشگر ۱۴ امام حسین(ع)، منطقه ۵ رعد، مرکز شاهد و پدافند هوایی ارتش به بازدیدکنندگان معرفی می‌گردند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای ماست تا بتوانیم از طریق برپایی نمایشگاه فرهنگی گوشه‌ای از حال و هوای معنوی دوران دفاع مقدس را برای بازدیدکنندگان یادآوری کنیم و بیش از گذشته به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم.
هادی نباتی‌نژاد در آیین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس شرکت فولاد مبارکه با عنوان “در مسیر ایستادگی” در گفتگو با خبرنگار فولاد اظهارکرد: همه ما مدیون ایثار، فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدای گرانقدر ۸ سال جنگ تحمیلی را جزو وظایف خود می‌دانیم.
وی افزود: در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، بر آن شدیم تا با برپایی نمایشگاهی درخور شأن و منزلت ایثارگران و شهدای دفاع مقدس در شرکت فولاد مبارکه بتوانیم به بهترین شکل ممکن، دستاوردهای نظامی که به دست جوانان متخصص ایرانی ساخته شده را به نمایش بگذاریم.
بازدید چندین هزار نفر از کارمندان و پیمانکاران شرکت فولاد از نمایشگاه دفاع مقدس
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با اختصاص فضای وسیعی برای برپایی این نمایشگاه، محل بازدید به گونه‌ای طراحی شده تا شرایط بازدید چندین هزار نفر از کارمندان و پیمانکاران شرکت فولاد فراهم باشد؛ این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح استان اصفهان می‌باشد.
وی اذعان داشت: در کنار برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کارمندان و پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه با معرفی کتاب «سلام بر ابراهیم۱» شامل زندگی‌نامه و خاطرات پهلوان بی‌مزار شهید ابراهیم هادی که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت، در حال برگزاری است.
رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نظامی در فولاد مبارکه
نباتی‌نژاد ادامه داد: در بخش تجهیزات این نمایشگاه، جدیدترین دستاوردهای نظامی تولیدشده به دست متخصصان جوان ایرانی رونمایی شده که این تجهیزات نظامی از ۴ یگان لشگر ۱۴ امام حسین(ع)، منطقه ۵ رعد، مرکز شاهد و پدافند هوایی ارتش به بازدیدکنندگان معرفی می‌گردند.
وی در پایان تأکید کرد: بخش دیگر این نمایشگاه شامل ۸ غرفه دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین گام دوم انقلاب، تیراندازی شبیه‌ساز، عملکرد ۱۳ پایگاه های بسیج، غرفه سلامت، آتش‌نشانی، غرفه رادیو مقاومت، غرفه فضای مجازی و غرفه نمایشگاه کتاب‌های دفاع مقدس است.
لازم به ذکر است، آیین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس شرکت فولاد مبارکه با عنوان “در مسیر ایستادگی” صبح روز شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه محترم شهرستان مبارکه، خانم پروین صالحی نماینده محترم مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ پاسدار علی‌اصغر عطایی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.