تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 7:36
کد خبر : 78979

انتصاب رئیس جدید صداوسیما اواخر هفته انجام می شود

انتصاب رئیس جدید صداوسیما اواخر هفته انجام می شود

آرمان شرق- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از سوابق حرفه‌ای و علمی و همچنین برنامه‌های اعلام شده جبلی برای اداره این سازمان بر آغاز سریع برنامه‌های تحولی در رسانه ملی تاکید کردند.

صدور حکم رئیس جدید به دلیل سفر علی‌عسگری به کربلا به اواخر هفته موکول شد.
‏رهبر انقلاب عصر چهارشنبه ‎پیمان جبلی گزینه ریاست صداوسیما را به حضور پذیرفته و با ابراز خرسندی از سوابق حرفه‌ای، علمی و برنامه‌های او برای اداره سازمان، بر آغاز سریع برنامه‌های تحولی در ‎رسانه ملی تاکید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از سوابق حرفه‌ای و علمی و همچنین برنامه‌های اعلام شده جبلی برای اداره این سازمان بر آغاز سریع برنامه‌های تحولی در رسانه ملی تاکید کردند.

با توجه به ملاقات چهارشنبه گذشته دکتر جبلی با رهبر معظم انقلاب، گفته می‌شود که صدور حکم ریاست جبلی و برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید صداوسیما که به دلیل تاکید رهبری قرار بود در همین هفته انجام شود با توجه به سفر «عبدالعلی علی عسگری» رئیس پیشین صداوسیما به کربلا، هفته آینده انجام خواهد شد.پیمان جبلی ۵۵ ساله با مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق(ع) از جمله مدیران با سابقه رسانه ملی سال‌ها تجربه حضور موفق در بخشهای مختلف داخلی و خارجی صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.