تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 15:35
کد خبر : 78439

یک وزیر رئیسی در آستانه استعفا قرار گرفت!

یک وزیر رئیسی در آستانه استعفا قرار گرفت!

آرمان شرق- گفته می‌شود یکی از وزرای دولت قصد دارد از سمت خود کناره‌گیری کرده و استعفا دهد. برخی منابع آگاه مدعی هستند یکی از وزرایی که با رای شکننده مجلس توانست وارد دولت شود، به این نتیجه رسیده که توانایی کافی برای تصدی این سمت را نداشته و قصد دارد به زودی استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کند.

گفته می‌شود یکی از وزرای دولت قصد دارد از سمت خود کناره‌گیری کرده و استعفا دهد. برخی منابع آگاه مدعی هستند یکی از وزرایی که با رای شکننده مجلس توانست وارد دولت شود، به این نتیجه رسیده که توانایی کافی برای تصدی این سمت را نداشته و قصد دارد به زودی استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کند.

در خصوص این وزیر که پیش از این نیز در دوران بررسی صلاحیت‌ها در مجلس، ابهامات زیادی در خصوص توانایی وی برای اداره وزارتخانه و نیز گزاره‌هایی درباره ارتباطات او با برخی از چهره‌های بدنام سیاسی مطرح شده بود، گفته شده است که کمیسیون مرتبط با تشخیص صلاحیت وی در مجلس نیز در همان جلسات ابتدایی به جمع‌بندی رسیده بود که نمی‌تواند وزارتخانه مهم و مرتبط با عموم جامعه را مدیریت کند اما نهایتا با دفاعی که برخی نمایندگان و خود او در مجلس انجام داده و به نوعی فضا را احساسی کرده بودند در آخرین لحظات توانست رای اعتماد مجلس را کسب کند.

پیش از این برخی دل‌سوزان نیز به تیم تعیین وزیر این وزارتخانه نسبت به انتخاب و معرفی او تذکراتی داده بودند که نسبت به آن بی‌توجهی شد. در مقابل عده‌ای نیز معتقدند فضاسازی‌های صورت گرفته علیه وی در مجلس توسط یکی از رقبای او که سودای ریاست داشت صورت می‌گیرد./تازه نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.