تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 19:05
کد خبر : 78313

صوفی:رئیسی دچار روزمره‌گی شده است

صوفی:رئیسی دچار روزمره‌گی شده است

آرمان شرق- در حال حاضر نمی توان تحلیل کرد با این دولتی که آقای رئیسی انتخاب کرده است آیا می توانیم امیدوار باشیم یا خیر، اما باید منتظر بود ببینیم بالاخره آقای رئیسی چه برنامه‌ای دارند؟ چراکه تاکنون آقای رئیسی، برنامه‌ای ارائه نکرده است یعنی در زمان تبلیغات انتخاباتی هم برنامه ای ارائه نکرده است این کاملا مشخص است در حال حاضر هم برنامه ای ارائه نکرده است

صوفی گفت: آقای رئیسی باید برنامه داشته باشد و دولتی را هم که تشکیل می دهد برای اجرای آن برنامه باشد در حالی که چنین چیزی دیده نمی شود. یعنی آقای رئیسی تصور می کند فقط وظیفه داشت یک دولت انتخاب کند و خودش به استانها سفر کند. یقینا با این شیوه، آقای رئیسی موفق نخواهند بود.
صوفی: رئیسی دچار روزمره‌گی شده است

علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات، در گفتگو با خبرآنلاین، در پاسخ به سوالی درباره وعده‌های ابراهیم رئیسی در زمینه های مختلف از مسکن یک میلیونی و واکسن و سایر وعده ها را تا چه حد قابل تحقق می‌دانید، گفت: در حال حاضر نمی توان تحلیل کرد با این دولتی که آقای رئیسی انتخاب کرده است آیا می توانیم امیدوار باشیم یا خیر، اما باید منتظر بود ببینیم بالاخره آقای رئیسی چه برنامه‌ای دارند؟ چراکه تاکنون آقای رئیسی، برنامه‌ای ارائه نکرده است یعنی در زمان تبلیغات انتخاباتی هم برنامه ای ارائه نکرده است این کاملا مشخص است در حال حاضر هم برنامه ای ارائه نکرده است به بیان دیگر آقای رئیسی با حضور در تلویزیون نیز درباره هیچ برنامه ای صحبت نکرده است . ایشان به نوعی دچار روزمره گی است و کابینه ای را هم انتخاب کرده و منتظر است ببیند آنها چه کارهایی انجام خواهند داد. آنها باید برنامه آقای رئیس جمهور را اجرا کنند بنابراین چگونه ممکن است آقای رئیس جمهور از برنامه اش صحبت نکند و منتظر بماند آنها چه کار می کنند.

وی ادامه داد: آقای رئیسی باید برنامه داشته باشد و دولتی را هم که تشکیل می دهد برای اجرای آن برنامه باشد در حالی که چنین چیزی دیده نمی شود. یعنی آقای رئیسی تصور می کند فقط وظیفه داشت یک دولت انتخاب کند و خودش به استانها سفر کند. یقینا با این شیوه، آقای رئیسی موفق نخواهند بود.

صوفی با اشاره به اختلافات میان مخبر و رضایی هم گفت: این گونه مسائل نوعی آشفتگی و بی برنامه‌گی را نشان می دهد یعنی آقای رئیسی اگر برنامه داشت آقای مخبر و آقای رضایی باید برای وی، بسیار متفاوت بودند چراکه این دو نمی توانند در یک جا بگنجند. بنابراین آقای رئیسی چون برنامه ندارد چنین مشکلاتی رخ می دهد./خبر آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.