تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 7:46
کد خبر : 77517

برای تقویت وحدت،انسجام ملی و بهبود اعتماد عمومی رفع حصر ضروری است

برای تقویت وحدت،انسجام ملی و بهبود اعتماد عمومی رفع حصر ضروری است

آرمان شرق- یکی از مهم‌ترین این اقدامات که رفع حصر و به مصلحت نظام و کشور است و تحقق این امر با توجه به اینکه آقایان کروبی، موسوی و سرکار خانم رهنورد نیرو‌های باسابقه انقلاب هستند، در چند سال اخیر حاصل شود. امتحان کنید پشیمان نمی‌شوید و اطمینان داشته باشید ملک و ملت و نظام از این اقدام خیر و ضروری سود خواهند برد.

محمدعلی افشانی به ملاقات مهدی کروبی رفت
یکی از مهم‌ترین اقدامات برای تقویت وحدت، انسجام ملی و بهبود اعتماد عمومی رفع حصر است که به مصلحت نظام و کشور است
بعد از قریب ۱۱ سال توفیق دیدار شیخ اصلاحات جناب آقای کروبی حاصل و ایشان را ملاقات کردم با همان صمیمیت و مرام همیشگی، روحیه مصمم و امیدوار مشابه سال‌های قبل از حصر البته نگران از شرایط عمومی مردم، محدودیت‌ها، گرانی، تورم، اشتغال جوانان، خشکسالی و مهم‌تر از همه کاهش اعتماد عمومی. در این ملاقات که حاج خانم کروبی نیز حضور داشتند پس از تحلیل و بازخوانی تاریخی رویدادها و علل اصلی شرایط پیش آمده بیشتر روی این موضوع تاکید شد که مصلحت عمومی کشور چیست و چه باید کرد تا وضعیت بهبود یابد و مردم از زیست بهتر و آسایش و آزادی عمل بیشتر بهره‌مند شوند خصوصا برای بازسازی اعتماد عمومی مردم چه اقداماتی ضروری است. در مورد چرایی وضعیت اصلاح‌طلبان و تاثیر عوامل درونی و برونی در بروز وضعیت فعلی اصلاح‌طلبان بحث و تبادل نظر شد. علاوه بر بیان صریح علل این شرایط، همچون گذشته معتقد بودند هر کس داعیه فعالیت سیاسی و اجتماعی دارد بهتر است با شناسنامه مشخص فعالیت کند و پاسخگوی تصمیمات خود باشد و از هر فعالیتی که مانع تقویت، توسعه و گسترش احزاب شود پرهیز گردد. در رابطه با فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری و نتایج آن و عملکرد اصلاح‌طلبان کمی صحبت شد.

برداشت من از دو ساعت ملاقات و طرح برخی مسائل این است که اگر حصر سال‌ها قبل پایان می‌یافت و امکان ارتباط مستقیم اشخاص بیشتری با دیدگاه‌های متفاوت با محصورین وجود داشت از برخی خسارات پیش‌آمده جلوگیری می‌شد. پیشنهاد می‌کنم رییس محترم جمهور که رییس شورای عالی امنیت ملی هستند و نیز رییس محترم قوه قضاییه که از اجرای عدالت می‌گویند و بنا دارند اقداماتی در راستای تقویت وحدت، انسجام ملی و بهبود اعتماد عمومی داشته باشند، یکی از مهم‌ترین این اقدامات که رفع حصر و به مصلحت نظام و کشور است و تحقق این امر با توجه به اینکه آقایان کروبی، موسوی و سرکار خانم رهنورد نیرو‌های باسابقه انقلاب هستند، در چند سال اخیر حاصل شود. امتحان کنید پشیمان نمی‌شوید و اطمینان داشته باشید ملک و ملت و نظام از این اقدام خیر و ضروری سود خواهند برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.