تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 18:36
کد خبر : 77468

سخنرانی عجیب طائب برای بستن تنگه هرمز!

سخنرانی عجیب طائب برای بستن تنگه هرمز!

آرمان شرق- انتشار این ویدئو پس از خبر درگذشت سیدحسن فیروزآبادی، بازتاب قابل تاملی در شبکه‌های اجتماعی داشت! فیلمی که به محدودیتی عجیب در تنگه‌ هرمز اشاره می‌کند و باعث شده کاربران آن را یک شوخی تلقی کنند.

سخنرانی عجیب طائب برای بستن تنگه هرمز!

پس از انتشار خبر درگذشت سرلشگر فیروزآبادی، فیلمی از اظهارات مهدی طائب ، سخنران اصولگرا، در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است.

به گزارش تازه‌نیوز، انتشار این ویدئو پس از خبر درگذشت سیدحسن فیروزآبادی، بازتاب قابل تاملی در شبکه‌های اجتماعی داشت! فیلمی که به محدودیتی عجیب در تنگه‌ هرمز اشاره می‌کند و باعث شده کاربران آن را یک شوخی تلقی کنند. «طرح بستن تنگه هرمز» در یکی از سخنان سرلشگر فیروزآبادی در سال ۹۱ مطرح شده بود.
وی با اشاره به اینکه هر ناو آمریکایی که بخواهد وارد خلیج فارس شود باید ورودی جزیره بوموسی بازرسی بشود گفت:انان اوایل انکلیسی حرف می زدند اما سپاه گفت باید فارسی حرف بزنند و به انان اعلام شد اگر فارسی صحبت نکنند اجازه ورود داده نمی شود انان مجبور شدند مترجم فارسی داشته باشند.
وی افزود: یک موقعی طرحی داشتیم که خودمون نتونستیم اجرا کنیم انان را مجبور می کردیم با لهجه به ما جواب بدهند یعنی اگر بیسیم چی ما رشتی است و گیلکی حرف می زد انان مجبور می شدند گیلکی جواب بدهند که خودمون اجرا نکردیم و گرنه باید انواع و اقسام مترجم با لهجه های مختلف را مجبور بودند ادم بگیرند و بزارن اونجا .
وی نتیجه گیری کرد:این می خواد با ما بجنگه این می خواد به ما حمله کنه؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.