تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1400 - 0:39
کد خبر : 76876

شیرین عسل؛ برند برتر مردمی سال ۱۴۰۰

شیرین عسل؛ برند برتر مردمی سال ۱۴۰۰

آرمان شرق- شرکت شیرین عسل در سه گروه «بیسکوئیت و ویفر»، «کیک و کلوچه» و «شکلات» به‌عنوان برند محبوب ایرانی در هشتمین دوره نظرسنجی سالانه در سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

شرکت شیرین عسل در سه گروه «بیسکوئیت و ویفر»، «کیک و کلوچه» و «شکلات» به‌عنوان برند محبوب ایرانی در هشتمین دوره نظرسنجی سالانه در سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

هفدهم مردادماه، مراسم هشتمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب ایرانی به همت مشترک ستاد برگزاری این رویداد و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در محل سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار و براساس نتایج آرای مردمی در سال‌جاری، برند «شیرین عسل» حائز دریافت «تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۰» در سه گروه مجزای: «بیسکوئیت و ویفر»، «کیک و کلوچه» و «شکلات» شناخته‌شده و با اهدای تندیس زرین و گواهینامه برند محبوب قدردانی شد. این رویداد هشت سال متوالی است که با بهره‌گیری از نتایج جمع‌آوری‌شده از نظرسنجی‌های عمومی مردمی در سراسر کشور از بین گروه‌های مختلف کالایی و صاحبان برند شناخته ‌شده تولیدی و خدماتی نسبت به شناسایی و معرفی برند محبوب ایرانی اقدام می‌کند.

در این مراسم علاوه بر بخش تقدیر از برندهای محبوب، طی سخنرانی‌های علمی، موضوعات مرتبط با نشان‌های تجاری توسط متخصصان و اساتید دانشگاهی تبیین شد.

همچنین گروه صنایع غذایی شیرین عسل در کلیه ادوار گذشته این جشنواره به‌عنوان برند محبوب معرفی ‌شده است. گروه صنایع غذایی شیرین عسل که به‌منظور حداکثری کردن نظارت بر حسن کیفیت و حداقلی کردن قیمت تمام‌شده مواد اولیه و محصولات تولیدی خود شعار «از دانه تا خانه» را به‌عنوان شعار محوری و راهبردی خود قرار داده است، در همین راستا نسبت به ایجاد واحدهای تولیدی کشاورزی و دامپروری و مرغداری تحت پوشش مجموعه کشت و صنعت وابسته به خود و نیز واحدهای تولیدی خوراک دام و آردسازی اقدام کرده است.

ایجاد شرکت‌های تولیدی چاپ و بسته‌بندی به‌عنوان یکی از عوامل مهم در حفظ و نگهداری و عرضه محصولات غذایی در ادامه همین سیاست بوده است.

محصولات متنوعی در سبد محصولات تولیدی این شرکت قرار دارند که شامل: انواع شیرینی و شکلات، آشامیدنی‌ها، محصولات لبنی، ماکارونی، تن ماهی، روغن و رب گوجه‌فرنگی هستند.

شرکت پخش سراسری ایران وظیفه توزیع مویرگی محصولات این شرکت را در سراسر کشور عهده‌دار است و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای همسایه آریا نیز با ایجاد شعب فروشگاهی در کلیه استان‌ها توانسته است عرضه سبد بزرگ و متنوع کالایی این شرکت را به نحو مطلوبی به مشتریان وفادار این شرکت به انجام برساند.

پاسخگویی در برابر مشتریان و کنترل‌های سخت‌گیرانه کیفیتی این شرکت کمک شایانی به جهانی‌شدن و محبوبیت این برند ایرانی کرده است./دنیای‌اقتصاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.