تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 16:26
کد خبر : 72397

یارانه یک میلیونی در راه است؟

یارانه یک میلیونی در راه است؟

ارمان شرق- سید ابراهیم رئیسی، وعده داده که بلافاصله پس از آغاز به کار دولتش به برخی از دهک های درآمدی یارانه یک میلیون تومانی می پردازد.

سید ابراهیم رئیسی، وعده داده که بلافاصله پس از آغاز به کار دولتش به برخی از دهک های درآمدی یارانه یک میلیون تومانی می پردازد. در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مباحث پر بسامد با درجه تکرار بسیار غلیظ میان کاندیداها، موضوع یارانه های نقدی و میزان رقم پرداختی آن به مردم بود، که با واکنش‌های مختلف این رقبای انتخاباتی مواجه می‌شد.
محسن رضایی از پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در صورت پیروزی خبر می‌داد و از سوی دیگر، عبدالناصر همتی با رد ادعای محسن رضایی در وجود منابع کافی برای پرداخت این رقم یارانه برای گروه جمعیتی یاد شده، از برنامه خود برای پرداخت یارانه یک میلیون تومانی به سه دهک پایین درآمدی کشور خبر داد.

اشتراک همتی و رئیسی بر سر میزان پرداخت یارانه ها
اکنون سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب بر همان وعده مشابه به همتی تاکید دارد با این حال همچنان شفافیت خاصی در زمینه نحوه پرداخت‌ها، منابع لازم برای این افزایش مبلغ یارانه ها و همچنین دهک‌ها و گروه‌های هدف هم مشخص نیستند. با این حال مفروض گرفتن پرداخت یارانه یک میلیون تومانی به دستکم ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور باید مورد امکان‌ سنجی قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.