تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 14:42
کد خبر : 72186

رئیسی:پیام ملت ایران پیام تغییر بود

رئیسی:پیام ملت ایران پیام تغییر بود

ارمان شرق- پیام ملت ایران پیام تغییر بود. پیام ملت ایران پیام مبارزه با فساد، فقر، تبعیض و اجرای عدالت بود. حضور بامعنا و گسترده مردم علیرغم شرایط کرونایی، دشمنی‌های بسیار، ایجاد جنگ روانی از طرف دشمنان و برخی گله‌مندی‌ها از شرایط اقتصادی موجود بود.

اولویت ما در این دولت بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم خواهد بود / سیاست خارجی دولت ما به برجام محدود نخواهد شد
رییس سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی گفت: پیام ملت ایران پیام تغییر بود. پیام ملت ایران پیام مبارزه با فساد، فقر، تبعیض و اجرای عدالت بود. حضور بامعنا و گسترده مردم علیرغم شرایط کرونایی، دشمنی‌های بسیار، ایجاد جنگ روانی از طرف دشمنان و برخی گله‌مندی‌ها از شرایط اقتصادی موجود بود.
نخستین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی، رییس سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی دقایقی پیش آغاز شد.
به گزارش ایسنا، قرار است در این نشست خبری که در ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه – ۳۱ خرداد) در مجتمع قضایی شهید بهشتی آغاز شده، سیدابراهیم رئیسی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی درباره برنامه‌ها و اهداف دولت خود پاسخ دهد.

در انتخابات ۲۸ خرداد، رئیسی با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس‌جمهوری برای چهار سال آینده برگزیده شد.

رئیسی ۱۲ مرداد ماه همزمان با پایان دوره چهار ساله دولت دوازدهم، رسماً مسئولیت اجرایی کشور را با تنفیذ رهبری بر عهده خواهد گرفت.

ادامه دارد…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.