تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 8:30
کد خبر : 72169

احمدی‌نژاد : «حالا حرامی کیه؟»!

احمدی‌نژاد : «حالا حرامی کیه؟»!

ارمان شرق- دو روز پیش خجسته‌، در توییتی در انتقاد از تحریم انتخابات از سوی احمدی‌نژاد، او را با کنایه «حرامی» خواند اما این توییت را پاک‌کرد. احمدی‌نژاد گفته نامه امروز او، پاسخی‌است به حمله دیروز خجسته و در پایان پرسیده: «حالا حرامی کیه؟»

به عنوان رییس جمهور و دستور جلوگیری از سفر به اسراییل و نجات وی از این رسوایی و منجلاب، از ریاست رادیو عزل شد اما بنا به مصالحی به مسائل ایشان رسیدگی نشد

اعتمادآنلاین| محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای سرگشاده مدعی‌شده: حسن خجسته باقرزاده که در دهه ۸۰، مدیر رادیو جمهوری‌اسلامی بود، در دوران ریاتس جمهوری او، «به مدت دو هفته، در هند به اتفاق خانواده‌اش، میهمان یک شرکت اسراییلی بوده و قرار می شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل آویو برود.
به گزارش روزآروز، پس از اطلاع این‌جانب، به عنوان رییس جمهور و دستور جلوگیری از سفر به اسراییل و نجات وی از این رسوایی و منجلاب، از ریاست رادیو عزل شد اما بنا به مصالحی به مسائل ایشان رسیدگی نشد.»
دو روز پیش خجسته‌، در توییتی در انتقاد از تحریم انتخابات از سوی احمدی‌نژاد، او را با کنایه «حرامی» خواند اما این توییت را پاک‌کرد. احمدی‌نژاد گفته نامه امروز او، پاسخی‌است به حمله دیروز خجسته و در پایان پرسیده: «حالا حرامی کیه؟»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.