تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 15:29
کد خبر : 71951

ظریف: تا قبل از پایان کار دولت برجام احیا می شود

ظریف: تا قبل از پایان کار دولت برجام احیا می شود

ارمان شرق- «مذاکرات درباره برجام در جریان است. احتمال خوبی وجود دارد تا قبل از پایان دوران تصدی ما توافق حاصل شود. ما اواسط آگوست (اواسط مرداد) کنار می‌رویم (دولت را تحویل می‌دهیم) و فکر می‌کنم به احتمال زیاد خیلی قبل از این تاریخ بتوانیم به توافق برسیم»

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران طی گفت‌وگویی با اشاره به روند فعلی مذاکرات «وین» برای احیای برجام گفت که احتمالاً تا قبل از پایان کار دولت «حسن روحانی»، توافق حاصل خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»،‌ «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) طی مصاحبه‌ای در حاشیه «مجمع دیپلماسی آنتالیا» در پاسخ به سؤالی درباره چشم‌انداز تأثیر تشکیل دولت جدید جمهوری اسلامی ایران بر مذاکرات «وین» در خصوص احیای برجام گفت که احتمال حصول توافق قبل از پایان کار دولت «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران وجود دارد.

وی در این خصوص توضیح داد: «مذاکرات درباره برجام در جریان است. احتمال خوبی وجود دارد تا قبل از پایان دوران تصدی ما توافق حاصل شود. ما اواسط آگوست (اواسط مرداد) کنار می‌رویم (دولت را تحویل می‌دهیم) و فکر می‌کنم به احتمال زیاد خیلی قبل از این تاریخ بتوانیم به توافق برسیم»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.