تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1400 - 17:55
کد خبر : 71840

تا ساعت ۱۳ چه تعداد برگه رای مصرف شده است؟

تا ساعت ۱۳ چه تعداد برگه رای مصرف شده است؟

ارمان شرق- در انتخابات دوره دوازدهم در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ تا ساعت ۱۳ آن روز حدود ۱۱ میلیون تعرفه مصرف شده است، اما در انتخابات ۱۴۰۰ با وجود آنکه به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی، رأی‌گیری یک ساعت زودتر و از ساعت ۷ صبح آغاز شده است، اما تا ساعت ۱۳ حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه انتخاباتی مصرف شده است.

تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه انتخاباتی مصرف شده است.

اعتمادآنلاین| انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ بامداد ادامه دارد که در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا ساعت ۲ بامداد قابل تمدید است.

به گزارش فارس، در این انتخابات که همزمان با نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (در برخی استان‌ها) برگزار می‌شود، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

بررسی تطبیقی و کلی آمار تعرفه‌های مصرف شده در انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته و این دوره نشان می‌دهد، در انتخابات دوره دوازدهم در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ تا ساعت ۱۳ آن روز حدود ۱۱ میلیون تعرفه مصرف شده است، اما در انتخابات ۱۴۰۰ با وجود آنکه به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی، رأی‌گیری یک ساعت زودتر و از ساعت ۷ صبح آغاز شده است، اما تا ساعت ۱۳ حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه انتخاباتی مصرف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.