تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1400 - 19:32
کد خبر : 71416

مشاور لاریجانی از شورای‌ نگهبان:بقای ابهامات به اعتبار شورای نگهبان لطمه می زند

مشاور لاریجانی از شورای‌ نگهبان:بقای ابهامات به اعتبار شورای نگهبان لطمه می زند

ارمان شرق- مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم بیان کرد: البته پیشنهاد داریم که برای آینده و جلوگیری از تکرار ابهامات و شائبه هایی نظیر آنچه در جریان بررسی صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی رخ داد، همچون مجلس که مشروح مذاکراتش از رادیو پخش می شود، مشروح مذاکرات شورای نگهبان نیز از رادیو پخش شود تا مردم مستقیم در جریان آرا و نظرات اعضای شورای نگهبان قرار بگیرند.

مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم گفت: مشروح مذاکرات شورای نگهبان مثل مشروح مذاکرات مجلس از رادیو پخش شود تا مردم مستقیم در جریان آرا و نظرات اعضای شورای نگهبان قرار بگیرند.

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم روز گذشته خاطره ای از نشست خود با شورای نگهبان در سال ۹۲ بیان کرد که در آن جلسه او با استدلال هایش شورای نگهبان را مجاب کرد تا رأی به ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی دهند اما این اظهارات با تکذیب عباسعلی کدخدایی همراه شد.

منصور حقیقت پور در گفتگو با نامه نیوز درباره روایت مصلحی وزیر اطلاعات احمدی نژاد از ردصلاحیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای مصلحی صحبت هایی را راجع به دلیل ردصلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام داد و آقای عباسعلی کدخدایی نیز در توئیتی آن را رد کرد. قاعدتا این موضوع برای مردم ابهام ایجاد کرده است که بقای آن ابهامات به اعتبار شورای نگهبان لطمه می زند.
وی افزود: جا دارد این مسئله بیشتر شفاف شود بنابراین خواستار آن هستیم که مذاکرات شورای نگهبان مشروح و واضح پخش شود و مردم با گوش دادن به صحبت های مطروحه در جلسه، از حقیقت ماجرا مطلع شوند. ضمن آنکه جامعه از آرای ۱۲ عضو شورای نگهبان آگاهی پیدا می کنند.

مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم بیان کرد: البته پیشنهاد داریم که برای آینده و جلوگیری از تکرار ابهامات و شائبه هایی نظیر آنچه در جریان بررسی صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی رخ داد، همچون مجلس که مشروح مذاکراتش از رادیو پخش می شود، مشروح مذاکرات شورای نگهبان نیز از رادیو پخش شود تا مردم مستقیم در جریان آرا و نظرات اعضای شورای نگهبان قرار بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.