تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 18:52
کد خبر : 71104

حمله آقاتهرانی به ظریف:کسی که می‌گوید به کری اعتماد دارم، نه انقلابی است، نه انقلاب را قبول دارد و نه مردم را!

حمله آقاتهرانی به ظریف:کسی که می‌گوید به کری اعتماد دارم، نه انقلابی است، نه انقلاب را قبول دارد و نه مردم را!

ارمان شرق- برخی در این دولت که سرکار بودند دولت‌های بعد را نیز بدهکار کردند، نه تنها کاری نکردند، بلکه قبلی‌ها را هم پیشخور کردند و این‌ها و اطرافیان آن‌ها صلاحیت انتخاب مجدد را ندارند. کسی که می‌گوید من به کری اعتماد دارم، نه انقلابی است، نه انقلاب را قبول دارد و نه مردم را.

برخی در این دولت که سرکار بودند دولت‌های بعد را نیز بدهکار کردند، نه تنها کاری نکردند، بلکه قبلی‌ها را هم پیشخور کردند و این‌ها و اطرافیان آن‌ها صلاحیت انتخاب مجدد را ندارند. کسی که می‌گوید من به کری اعتماد دارم، نه انقلابی است، نه انقلاب را قبول دارد و نه مردم را.

به گزارش فارس، نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: باید در این انتخابات با مشارکت بالا، انتخاب درست و صحیحی داشته باشیم. باید انقلاب را دست کسانی بدهیم که آن را حفظ کنند و قوانین قانون اساسی را قبول داشته باشند.

مرتضی آقاتهرانی شامگاه پنجشنبه در تجمع جوانان حامی رئیسی در پارک ملت رزن اظهار کرد: دوران قبل از انقلاب که حق انتخاب رئیس جمهور را نداشتیم رضاشاه و پسرش هرکسی را دوست داشتند منصوب می‌کردند و این سم حاکمیت ما بود و ۲۵۰۰ سال این گونه جلو رفتیم.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور توسط مردم حاصل تفکر انقلاب و امام (ره) بود بیان کرد: اگر الان هم در انتخاب اشتباه می‌کنیم تقصیر خودمان است، زیرا یا رای نمی‌دهیم یا اشتباه رای می‌دهیم بنابراین باید جلو بیاییم و در تصمیم درست برای کشورمان سهیم باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به اختیار و انتخاب جمعی برای ملت حاصل تلاش‌های امام راحل بود گفت: این موضوع که ما می‌توانیم در دموکراسی کشور شرکت کنیم، نعمت بزرگی است و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخی از روسای جمهور از زمانی که می‌آیند مدت‌ها عملکرد خود را گردن قبلی‌ها می‌اندازند و یا کاندیدا‌های ریاست جمهوری را زیر سوال می‌برند که این درست نیست گفت: یکی باید به این‌ها بگوید خود تو که هشت سال رئیس جمهور بودی، چه کردی که از بقیه انتظار زیادی داری؟.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.