تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 21:55
کد خبر : 71003

افشاگری جدید پمپئو/ کشورهای عربی در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند

افشاگری جدید پمپئو/ کشورهای عربی در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند

ارمان شرق- مایک پومپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا در تازه‌ترین اظهارنظرش پرده از خیانت دیگری از سوی دولتهای عرب علیه شهید سلیمانی برداشت و اعلام کرد که ترور حاج قاسم سلیمانی ارتباط عمیقی با توافق‌های صلح برخی کشورهای سازشگر عربی با اسرائیل موسوم به ” صلح ابراهیم” داشته است.

مایک پومپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا در تازه‌ترین اظهارنظرش پرده از خیانت دیگری از سوی دولتهای عرب علیه شهید سلیمانی برداشت و اعلام کرد که ترور حاج قاسم سلیمانی ارتباط عمیقی با توافق‌های صلح برخی کشورهای سازشگر عربی با اسرائیل موسوم به ” صلح ابراهیم” داشته است.

اعتمادآنلاین| مایک پومپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا در تازه‌ترین اظهارنظرش پرده از خیانت دیگری از سوی دولتهای عرب علیه شهید سلیمانی برداشت و اعلام کرد که ترور حاج قاسم سلیمانی ارتباط عمیقی با توافق‌های صلح برخی کشورهای سازشگر عربی با اسرائیل موسوم به ” صلح ابراهیم” داشته است.

آقای پمپئو این سخن را در گفت‌وگویی با روزنامه اسرائیلی یدیعوت آخرونوت بیان کرده که مشروح آن روز پنج‌شنبه ۲۰ خرداد منتشر شده است.

این نخستین بار است که یک مقام ارشد پیشین آمریکایی دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، برای کشتن قاسم سلیمانی را به پیمان‌های صلح میان اسرائیل با کشورهای عربی منطقه ربط می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.