تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 - 11:55
کد خبر : 70460

بیت کوین کی صعودی می‌شود؟

بیت کوین کی صعودی می‌شود؟

ارمان شرق- در ۷ روز گذشته قیمت بیت کوین ۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است و در حال حاضر در محدوده ۳۷،۰۰۰ دلار معامله می‌شود. طبق گفته تحلیل‌گران، در صورتی که شاهد جهش از بازه قیمتی فعلی باشیم، می‌توان انتظار رشد تا ۴۵،۰۰۰ دلار را داشت. البته مقاومت در مسیر این رشد به‌شدت بالا است. در حال حاضر، ۴۰،۰۰۰ دلار یک مانع بزرگ برای رشد قیمت به حساب می‌آید و در کوتاه‌مدت می‌تواند باعث محدودیت در قدرت خرید باشد.

بیت کوین کی صعودی می‌شود؟
پیش بینی قیمت بیت‌کوین
بیت کوین در حالی در یک هفته گذشته ۵ درصد ریزش داشته که معامله گران نگران آینده این بازار هستند.

پیش بینی قیمت بیت‌کوین

اقتصاد ۲۴ – بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۰۳.۴۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۸۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دار. هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۷،۵۶۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴،۳۴۸ تومان معادل ۹۱۴،۵۸۲،۰۶۸ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۹.۶۲ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر منفی ۰.۵۴% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ (۱۴ April ۲۰۲۱) معادل ۶۴،۸۶۳.۰۹ دلار بوده که هم اینک %۴۲.۰۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال‌ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی Koinbazar با سهم %۳۶.۹۱ از حجم معاملات روزانه است.

در پاسخ به این پرسش کوین دسک نوشت: در ۷ روز گذشته قیمت بیت کوین ۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است و در حال حاضر در محدوده ۳۷،۰۰۰ دلار معامله می‌شود. طبق گفته تحلیل‌گران، در صورتی که شاهد جهش از بازه قیمتی فعلی باشیم، می‌توان انتظار رشد تا ۴۵،۰۰۰ دلار را داشت. البته مقاومت در مسیر این رشد به‌شدت بالا است. در حال حاضر، ۴۰،۰۰۰ دلار یک مانع بزرگ برای رشد قیمت به حساب می‌آید و در کوتاه‌مدت می‌تواند باعث محدودیت در قدرت خرید باشد.

در تایم فریم یک ساعته، بیت کوین در حال نزدیک‌شدن به مقاومت خود در میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای در ۳۸،۳۳۷ دلار است. روند نزولی گذشته که ماه مه (اردیبهشت) آغاز شد همچنان در بازار تأثیرگذار است. با این حال فشار فروش طی هفته گذشته تا حدی کاهش یافته است.

در کوتاه‌مدت و میان‌مدت، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی محدوده خنثی قرار دارد که بیانگر تثبیت قیمت پس از یک ماه پر نوسان است.

بیت کوین همچنان زیر میانگین‌های متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد و این مسئله باعث تضعیف روند صعودی بلندمدت می‌شود. از طرف دیگر به معنای آن است که در کوتاه‌مدت شاهد محدودیت بیشتر برای صعود خواهیم بود.

منبع: نبض بورس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.