تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 19:02
کد خبر : 70206

فضای مجازی تا پایان زمان انتخابات توسط پلیس کنترل می‌شود

فضای مجازی تا پایان زمان انتخابات توسط پلیس کنترل می‌شود

ارمان شرق- تا پایان زمان انتخابات فضای مجازی توسط پلیس رصد می‌شود و اگر تخلفی باشد به ستادها اعلام و اگر جرمی صورت بگیرد به مراجع محترم قضایی ارجاع خواهد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فعالیت کاندیدا، هم در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود که تا کنون همه کاندیداها موارد قانونی را رعایت کرده و تمکین در برابر قانون داشته‌اند.

کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی در راه اعتلای ارزش های اسلامی و حفظ امنیت کشور، ۱۴ هزار شهید تقدیم اسلام کرده و اگر روزهای سپری شده از انقلاب اسلامی را بر تعداد این شهدای تقسیم کنیم، تقریبا در هر هفته نیروی انتظامی ۶ شهید تقدیم اسلام کرده است.

به گزارش ایرنا، وی گفت: یاد شهدا چراغ راهی است برای ما و بویژه افرادی که به تازگی وارد این عرصه شده تا آنگونه که شایسته است بتوانیم از خون شهدا پاسداری کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به اهمیت انتخابات پیش رو و حضور حداکثری مردم هم اشاره کرد و گفت: کشور در این مقطع از زمان یک انتخابات حساس در پیش دارد و راهبرد نیروی انتظامی در بحث انتخابات، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری است.

عزیزی افزود: با آمادگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در هفت شهرستان پاکدشت، ورامین، قرچک، پیشوا، دماوند، فیروزکوه و پردیس درجنوب و شرق استان تهران ۸ هزار نفر نیرو ساماندهی شده که از هزار صندوق اخذ رای در این شهرستان‌ها محافظت و امنیت را برقرار کنند.

وی ادامه داد: فعالیت کاندیدا، هم در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود که تا کنون همه کاندیداها موارد قانونی را رعایت کرده و تمکین در برابر قانون داشته اند.

وی یادآور شد: تا پایان زمان انتخابات فضای مجازی توسط پلیس رصد می‌شود و اگر تخلفی باشد به ستادها اعلام و اگر جرمی صورت بگیرد به مراجع محترم قضایی ارجاع خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.