تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 15:55
کد خبر : 70156

مدعی العموم کجاست؟

مدعی العموم کجاست؟

ارمان شرق- این روزها برخی از بزرگان درباره انصاف گفته اند و نوشته اند. خوب است مدعی العموم از خود بپرسد که اگر کسی از جناح مقابل این سردار، درصد کمی از این سخنان را بر زبان می آورد، با او چگونه برخورد می شد؟

پایگاه خبری جمارانیادداشتی از: سید حمید طباطبایی مدعی العموم کجاست؟نوشت:

اگر ضد انقلاب می خواست بهتر از این نیروهای انقلاب را تخریب کند، نمی توانست. اما روی سخنم در اینجا با دادستان محترم است. آیا این سخنان و اعلام اینکه «به خیابان می ریزیم و به کسی رحم نمی کنیم» جرم نیست؟ مگر مملکت «هرکی به هر کی است»؟
مدعی العموم کجاست؟

پایگاه خبری جماران: از روز گذشته سخنانی از جناب آقای سعید قاسمی در فضای مجازی دست به دست می شود که حاوی توهین های بسیار زشت خطاب به شخصیت های حقیقی است و در عین حال ایشان خود را آماده حضور در خیابان و درگیری های خونین معرفی می کند.

واقعیت آن است که من اصلا کاری به اینکه این سخنان به نفع چه کسی تمام می شود، ندارم و معتقدم اگر ضد انقلاب می خواست بهتر از این نیروهای انقلاب را تخریب کند، نمی توانست. اما روی سخنم در اینجا با دادستان محترم است. آیا این سخنان و اعلام اینکه «به خیابان می ریزیم و به کسی رحم نمی کنیم» جرم نیست؟ مگر مملکت «هرکی به هر کی است»؟

این روزها برخی از بزرگان درباره انصاف گفته اند و نوشته اند. خوب است مدعی العموم از خود بپرسد که اگر کسی از جناح مقابل این سردار، درصد کمی از این سخنان را بر زبان می آورد، با او چگونه برخورد می شد؟

از ما گفتن.

وقتی در این مواضع ساکت می شوید و با «سماحت» برخورد می کنید، برخوردهای دیگرتان با طرف مقابل را کسی به حساب «قانون» نمی گذارد.

عدالت را عادلانه اجرا کنید تا مردم آنچه را می گویید باور کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.