تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 23:06
کد خبر : 70003

شایعه یا واقعیت؟: سعید جلیلی انصراف می‌دهد!

شایعه یا واقعیت؟: سعید جلیلی انصراف می‌دهد!

ارمان شرق- شنیده‌ها حاکی است سعید جلیلی، نامزد جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری، ساعتی دیگر به نفع سید ابراهیم رئیسی انصراف خواهد داد.این در حالی است که همین امروز نوباوه مشاور سعید جلیلی در مورد تحلیل‌هایی مبنی بر کناره‌گیری جلیلی به نفع رئیسی گفت: اصلا موضوع کنار رفتن آقای جلیلی به نفع کسی مطرح نیست.شایعه یا واقعیت این خبر طی ساعات اینده روشن خواهد شد.

سعید جلیلی نامزد جبهه پایداری در انتخابات، تا ساعتی دیگر انصراف خود را اعلام می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، شنیده‌ها حاکی است سعید جلیلی، نامزد جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری، ساعتی دیگر به نفع سید ابراهیم رئیسی انصراف خواهد داد.

برخی معتقدند ثبت‌نام سعید جلیلی فقط برای مقابله با علی لاریجانی بوده و بعد از رد صلاحیت او، ماندن جلیلی باعث ریزش آرای رئیسی می‌شود و باید زودتر از صحنه انتخابات وداع کند.

سعید جلیلی، نامزد ۵۶ ساله انتخابات ۱۴۰۰ که برای دومین بار متوالی نامزد می‌شود به نظر می‌رسد که مانند دوره پیش، حضور ناموفقی را در این کارزار تجربه می‎کند.

انصراف جلیلی در حالی اتفاق می‎افتد که چندی قبل حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا از پوششی بودن این نامزد خبر داده و گفته بود؛ «طبیعتا امثال جلیلی و چند نفری باید باشند تا از ابعاد مختلف بحث ها را دنبال کنند تا نیاز به اینکه رییسی به برخی موضوعات ورود کند نباشد، در واقع جلیلی و امثال او بازوی انتخاباتی رئیسی در مناظرات هستند.»

علی لاریجانی، نامزد تاییدصلاحیت نشده انتخابات هم در توئیتر خود با کنایه به جلیلی نوشته بود؛ «​شما سرنوشت مردم را به شوخی گرفتید که به عنوان یار کمکی آمدید تا ضعف‌های کاندیدای اصلی را بپوشانید؛ البته اگر «مواضع خطرناک» شما را گردن بگیرند.»
این در حالی است که همین امروز مشاور سعید جلیلی در مورد تحلیل‌هایی مبنی بر کناره‌گیری جلیلی به نفع رئیسی گفت: اصلا موضوع کنار رفتن آقای جلیلی به نفع کسی مطرح نیست. آقای جلیلی سال ها کار با برنامه ریزی انجام داده است، بویژه در زمان تشکیل دولت سایه، وی مسائل و مشکلات را دیده است و طرح و برنامه دارد
شایعه یا واقعیت این خبر طی ساعات اینده روشن خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.