تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 15:02
کد خبر : 69959

افشاگری یک نماینده در مورد زاکانی

افشاگری یک نماینده در مورد زاکانی

ارمان شرق- اخیرا در مرکز پژوهشها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم رییس مرکز پژوهشها منصوب شده. جناب آقای زاکانی رعایت قانون از شما به عنوان نماینده و رییس مرکز پژوهشها که متعلق به ملت و نمایندگان است، بیش از سایرین انتظار است.

مجلس نماد قانون گرایی است و انتظار می‌رود قانون را بیش از این رعایت کند. اخیرا در مرکز پژوهشها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم رییس مرکز پژوهشها منصوب شده.

به گزارش تازه‌نیوز، اردشیر مطهری نماینده مجلس گفت: مجلس نماد قانون گرایی است و انتظار می‌رود قانون را بیش از این رعایت کند. اخیرا در مرکز پژوهشها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم رییس مرکز پژوهشها منصوب شده. جناب آقای زاکانی رعایت قانون از شما به عنوان نماینده و رییس مرکز پژوهشها که متعلق به ملت و نمایندگان است، بیش از سایرین انتظار است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس خواستار شفاف سازی در مورد عملکرد ساختار سازمانی مرکز پژوهشها و همچنین اخباری مبنی بر پرداخت های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی در این مرکز شد.

اردشیر مطهری گفت: مجلس نماد قانون گرایی است و انتظار می‌رود قانون را بیش از این رعایت کند. اخیرا در مرکز پژوهشها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم رییس مرکز پژوهشها منصوب شده. جناب آقای زاکانی رعایت قانون از شما به عنوان نماینده و رییس مرکز پژوهشها که متعلق به ملت و نمایندگان است، بیش از سایرین انتظار است.
وی خطاب به رییس مجلس افزود: از آقای قالیباف که هیات امنای مرکز پژوهشها است تقاضا دارم نسبت به اصلاح این ساختار سازمانی اقدام کند.

مطهری مدعی شد: همچنین اخباری مبنی بر پرداخت های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی و سازمانی در مرکز پژوهش ها به گوش می‌رسد که لازم است شفاف سازی شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مدعی شد: تأسیس شعبه مرکز پژوهشها در قم اعتراض‌ها را برانگیخته، مگر قرار نبود مرکز تحقیقات اسلامی قم امور مربوط به اسلامیت طرح های مجلس را عهده دار شود؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.