تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 9:46
کد خبر : 69828

هشدار ناجا به کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کنند

هشدار ناجا به کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کنند

ارمان شرق- اشتری در پایان در ارتباط با هنجارشکنان انتخاباتی و کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان، مطالب را کامل فرمودند و تکلیف همه را مشخص کردند و پلیس و دستگاه قضایی، طبق قانون با هرکسی که تخلف کند، برخورد خواهد کرد.

هشدار فرمانده ناجا به کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند

اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط با کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان، مطالب را کامل فرمودند و تکلیف همه را مشخص کردند و پلیس و دستگاه قضایی، طبق قانون با هرکسی که تخلف کند، برخورد خواهد کرد.
هشدار فرمانده ناجا به کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند

به گزارش جماران؛ سردار حسین اشتری در ارتباط با هنجارشکنان انتخاباتی و کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان، مطالب را کامل فرمودند و تکلیف همه را مشخص کردند و پلیس و دستگاه قضایی، طبق قانون با هرکسی که تخلف کند، برخورد خواهد کرد.
هم استفاده شود.

اشتری در پایان در ارتباط با هنجارشکنان انتخاباتی و کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان، مطالب را کامل فرمودند و تکلیف همه را مشخص کردند و پلیس و دستگاه قضایی، طبق قانون با هرکسی که تخلف کند، برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.