تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 0:59
کد خبر : 69778

فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار واحد مسکونی مهر

فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار واحد مسکونی مهر

ارمان شرق- عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه در مجموع ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر ، فروش اقساطی و تعیین‌تکلیف شدند، گفت: در سال جاری و در دو ماه نخست امسال، ‌۷ هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر ، فروش اقساطی شد.

مشارکت بانک مسکن در بزرگترین پروژه شهرک سازی بعد از انقلابتمدید مهلت اعطای تسهیلات فروش اقساطی بانک مسکنانتشار۴۱ هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده مدت دارایجاد مرکز نوآوری مسکن تکآخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه

عضو هیات‌ مدیره بانک‌مسکن از فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۳۸۰واحد مسکن مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و سهم واحدهای مسکونی مهر فروش اقساطی شده امسال را ۷ هزار و ۳۲۲ واحد برشمرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت فروش اقساطی مسکن مهر را توضیح داد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه در مجموع ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر ، فروش اقساطی و تعیین‌تکلیف شدند، گفت: در سال جاری و در دو ماه نخست امسال، ‌۷ هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر ، فروش اقساطی شد.

گفتنی است، بر اساس اعلام محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، هم‌اکنون ۳۸ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی‌مانده است که در ماه‌های آتی و قبل از اتمام دولت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.