تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 22:55
کد خبر : 69752

ثبت ۷ رکورد جدید تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب

ثبت ۷ رکورد جدید تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب

ارمان شرق- به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها ، این مجتمع با همت، ‌ همدلی و مدیریت جهادی شتاب رشد و بهبود تولید را پیش رو گرفته و توانسته است رکوردهای جدید تولید از بدو تاسیس را در اردیبهشت ماه تجربه کند .

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها ، این مجتمع با همت، ‌ همدلی و مدیریت جهادی شتاب رشد و بهبود تولید را پیش رو گرفته و توانسته است رکوردهای جدید تولید از بدو تاسیس را در اردیبهشت ماه تجربه کند .

ثبت ۷ رکورد جدید تولید ماهیانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب اعم از رکورد تولید ماهیانه در مجموع ذوب و نورد ۱۰۶۲۸۰ تن در کل خطوط مجتمع در اردیبهشت ماه صورت گرفته و از بدو تاسیس بی سابقه بوده است که از این میزان تولید ماهیانه ۱۹۹۳۴ تن در خط ۲ نورد شاهین، ۳۲۱۸۹ تن در خطوط نورد سهند ، ماهیانه ۶۲۱۹۵ تن در کل خطوط نورد و تولید ماهیانه ۲۸۵۸۶ تن در ذوب شاهین ، ۱۵۴۹۹ تن در ذوب شهریار و در مجموع خطوط تولید ماهیانه ۴۴۰۸۵ تن در خطوط ذوب در اردیبهشت ماه از بدو تاسیس این مجموعه فولادی بی سابقه بوده است.
انسجام بخشی به تولید و تامین مواد اولیه ، اقلام مصرفی، اصلاح زیرساخت ها در بخش های مختلف و حرکت با نیاز روز در بهره مندی از دانش و توان داخلی در دستور کار مدیریت مجموعه قرار گرفته است که با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش های مختلف مجموعه در حال انجام است و با اولویت قراردادن امورات کارکنان اعم از مسائل رفاهی و آموزشی ، صورت می پذیرد.
نگاه ویژه به بازار مصرف داخلی و خارجی و برنامه ریزی برای رسیدن به سهم بیشتر از بازار مصرف کشور و همچنین افزایش میزان صادرات و توسعه بازار در کشورهای عربی، حاشیه خزر و ایجاد بازار های صادراتی جدید از اهداف پیش رو خواهد بود و در همین راستا از ۵ لغایت ۸ خردادماه در بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل عراق حضور خواهد یافت .
مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروی متعهد، متخصص و دانش و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوانترین و فعالترین مجموعه های فولادی کشور می باشد که محصولاتی فولادی خود را با کیفیت بالا روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.