تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 6:50
کد خبر : 68546

سرافراز در کلاب‌هاوس: بیت رهبری خواستار حذف فردوسی‌پور بود!

سرافراز در کلاب‌هاوس: بیت رهبری خواستار حذف فردوسی‌پور بود!

ارمان شرق- وی همچنین اعلام کرد در دوره ریاست او بر این سازمان، بیت رهبری از او خواسته بود که عادل فردوسی‌پور از برنامه نود حذف شود اما زیر بار نرفته، ولی در مدیریت فعلی این برنامه را تعطیل کردند.

حرف‎های محمد سرفراز در کلاب هاوس، درباره ممنوع التصویری مهران مدیری، ارتباط برخی نهادهای داخل با بی‌بی‌سی فارسی و حذف عادل فردوسی‌پور از تلویزیون جنجال به پا کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد سرافراز، رئیس سابق صداوسیما در یک اتاق گفت‌وگو در کلاب‌هاوس با عنوان «ناگفته‌های فساد اقتصادی» اعلام کرد: چه در دوران ریاست سازمان صداوسیما و چه پس از استعفا بارها به صورت علنی متوجه شدم که گروه‌های پرقدرت در ایران با بی‌بی‌سی فارسی هماهنگ بودند و خبرهایی که می‌خواستند در این شبکه پخش می‌شد یا جلوی پخش آن گرفته می‌شد.

رئیس پیشین صداوسیما ادامه داد: کاملا می‌توانم با قاطعیت بگویم که این نهاد و بی‌بی‌سی در ارتباط هستند و بازوی اجرایی آن‌ها هستند. این گروه‌ها می‌توانند به بی‌بی‌سی فارسی بگویند به چه موضوعی بپردازد یا کلا نپردازد.
لیست چندهزار نفری ممنوع‌الکارهای صدا‌و‌سیما/ حذف برنامه نود و عادل!

سرافراز در بخشی دیگر از سخنان خود در کلاب هاوس گفت: لیست ممنوع التصویرها، ممنوع‌الکارها و ممنوع‌المصاحبه‌ها در صدا وسیما بالغ بر چند هزار نفر است؛ از استاد دانشگاه تا بازیگر در آن لیست حضور داشته‌اند.

وی همچنین اعلام کرد در دوره ریاست او بر این سازمان، بیت رهبری از او خواسته بود که عادل فردوسی‌پور از برنامه نود حذف شود اما زیر بار نرفته، ولی در مدیریت فعلی این برنامه را تعطیل کردند.

مدیری هم در لیست سیاه صدا و سیما

رئیس سابق صدا وسیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش در کلاب هاوس گفت که هنگام مدیریت وی، هم خود مدیری در سازمان ممنوع بوده و هم برنامه‌هایش. تا این که او رفته و طی صحبتی با دفتر رهبری، با مسئولیت خودش مدیری را به تلویزیون برگردانده.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.