تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 10:16
کد خبر : 67134

«فولاد مبارکه»؛محیطی ایمن و سالم/بیشترین رکورد تولید در ایام کرونا

«فولاد مبارکه»؛محیطی ایمن و سالم/بیشترین رکورد تولید در ایام کرونا

ارمان شرق- مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: روش نوین «مدیریت ایمنی فرایند» در صنایع فولادی در چهار فاز طراحی شده که فاز یک که مهمترین فاز از چهار فاز است در واحدهای انتخاب شده شرکت فولاد مبارکه به سرانجام رسیده است.

مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: با شیوع کرونا و نظارت واحد HSE سعی کردیم محیط ایمن و سالم را ایجاد کنیم و ماحصل آن بیشترین میزان تولید در ایام کرونا بود.

حسین مدرسی فر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به هشتم اردیبهشت ماه، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به مناسبت این روز، «اقدامات و عملکرد» خود را در راستای حفظ ایمنی و بهداشت حرفه ای محیط کار جشن می گیرد.

وی افزود: برنامه پنج ساله دوم شرکت فولادمبارکه در راستای ارتقا عملکرد ایمنی و بهداشت حرفه ای در حالی به اتمام می رسد که در سال ۱۳۹۹ می توان به پیاده سازی «مدیریت ایمنی فرایند (PSM) » به عنوان روش نوین در ارتقا ایمنی در محیط های صنعتی اشاره کرد.

مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: روش نوین «مدیریت ایمنی فرایند» در صنایع فولادی در چهار فاز طراحی شده که فاز یک که مهمترین فاز از چهار فاز است در واحدهای انتخاب شده شرکت فولاد مبارکه به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به افزایش بیماری های اسکلتی- عضلانی در محیط کار تصریح کرد: سه فاز از برنامه ارگونومی مشارکتی برای کاهش ناراحتی های اسکلتی-عضلانی به اتمام رسید و بیش از ۱۰۰ پروژه ارتقا ایمنی و بهداشتی در محیط کار شرکت فولاد مبارکه انجام شده است.

مدرسی فر، مهمترین بحران در محیط کار را در چهارده ماه اخیر، شیوع بیماری کرونا دانست و افزود: بخشی از اقدامات در حوزه مدیریت بحران کرونا که به صورت نهادینه درشرکت فولاد مبارکه انجام شد، توسط بخش HSE بوده است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده در واحد HSE بیماری کرونا در شرکت فولادمبارکه مهار شده است و اختلالی در روند تولید شرکت نداشته است؛ بلکه در این مدت به بیشترین میزان تولید دست یافتیم.

مدرسی فر با اشاره به ارائه اقدامات انجام شده شرکت فولاد مبارکه در وبینار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای گفت: محور شعار سال «پیش بینی، آمادگی و واکنش به شرایط اضطراری» با سرمایه گذاری بر روی افزایش تاب آوری، سیستم های ایمنی و بهداشت حرفه ای است که در این زمینه ارایه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای بر مبنای مدیریت ریسک فولاد مبارکه در وبینار ارائه شد.

وی افزود: نصب پوستر و تقدیر از تلاشهای پرسنل بخش HSE از دیگر اقدامات روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.