تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 12:17
کد خبر : 66831

فایل صوتی منتشر شده محرمانه بود/ ظریف مجری سیاست‌های اجماعی نظام است

فایل صوتی منتشر شده محرمانه بود/ ظریف مجری  سیاست‌های اجماعی نظام است

ارمان شرق- آن چه آقای ظریف در گفت‌وگو مطرح کردند را باید به صورت کلی نگاه کرد . دکتر ظریف، همواره اعلام کرده که نظرات کارشناسی خود را پشت درهای بسته، صریح و شفاف اعلام می‌کنند ولی آن‌چه که اجرا می شود سیاست‌های اجماعی نظام است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد فایل صوتی منتشر شده از صحبت های ظریف در چند روز اخیر گفت : آنچه که منتشر شده است مصاحبه نبوده است و قرار نبوده که مصاحبه باشد. گفت‌وگوی رسانه ای نبود ، یک گفت‌وگو در چارچوب‌های معمول و محرمانه که در داخل دولت انجام می‌شود ، بوده است. رئیس‌جمهور برای انتقال سوابق و تجارب برای دولت‌ بعد نظرشان این بود که اعضای کابینه گفت‌وگوهایی برای ثبت در اسناد داشته باشند.

نشست هفتگی سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با خبرنگاران داخلی و خارجی به صورت آنلاین از دقایقی پیش آغاز شد.

ب وی در این نشست گفت : هیات کمیسیون کمیسیون مشترک برجام امروز برای ادامه مذاکرات به وین عازم شده است.

خطیب زاده ، در مورد فایل صوتی منتشر شده از صحبت های ظریف در چند روز اخیر گفت: آنچه که منتشر شده است مصاحبه نبوده است و قرار نبوده که مصاحبه باشد. گفت‌وگوی رسانه ای نبود ، یک گفت‌وگو در چارچوب‌های معمول و محرمانه که در داخل دولت انجام می‌شود ، بوده است. رئیس‌جمهور برای انتقال سوابق و تجارب برای دولت‌ بعد نظرشان این بود که اعضای کابینه گفت‌وگوهایی برای ثبت در اسناد داشته باشند.

خطیب زاده گفت: آن چه آقای ظریف در گفت‌وگو مطرح کردند را باید به صورت کلی نگاه کرد . دکتر ظریف، همواره اعلام کرده که نظرات کارشناسی خود را پشت درهای بسته، صریح و شفاف اعلام می‌کنند ولی آن‌چه که اجرا می شود سیاست‌های اجماعی نظام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.