تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 8:17
کد خبر : 66749

رونمایى از ۷ زن اصلاح طلب براى انتخابات ١۴٠٠

رونمایى از ۷ زن اصلاح طلب براى انتخابات ١۴٠٠

ارمان شرق- به صورت بالقوه شخصیت های سیاسی و مذهبی از زنان داریم که هم شجاع، هم مدیر و مدبر هستند و هم در سطوح بالای سیاسی مدیریت کرده اند و می توانند در این لیست قرار بگیرند، خانم مولاوردی می تواند یکی از افرادی باشد که در قواره ی ریاست جمهوری است.

زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب در رابطه با عدم ورود اصلاح طلبان به مصادیق تا امروز و در زمان باقی مانده تا انتخابات اظهار کرد: ما در این مرحله بنا بر معرفی مصادیق نداریم چون نگران نوازش های جناح رقیب و نهادهای غیر مسئول و فعال در این زمینه هستیم که شروع به تخریب و فضاسازی منفی می کنند. ولی به صورت بالقوه شخصیت های سیاسی و مذهبی از زنان داریم که هم شجاع، هم مدیر و مدبر هستند و هم در سطوح بالای سیاسی مدیریت کرده اند و می توانند در این لیست قرار بگیرند، خانم مولاوردی می تواند یکی از افرادی باشد که در قواره ی ریاست جمهوری است.

او ادامه داد: ما گزینه های زیادی داریم که می توانیم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری روی آنها سرمایه گذاری کنیم، جنیدی، ابتکار، احمدی پور، امین زاده مرضیه وحیده دستجردی و واعظ جوادی دیگر خانم هایی که در دولت حضور داشتند می توانند به عنوان رجل سیاسی معرفی شوند. رجل سیاسی بودن شرط لازم است ولی شرط کافی نیست. یعنی علاوه بر این باید دارای تجربه و مدیریت خوب باشند و خط فکرشان با جریاناتی که از طرف آن جریانات سیاسی که انتخاب می شوند بخواند. من فهرستی از زنانی که در سطوح عالی دولت حضور داشتند دارم که حداقل می توانند مورد بررسی قرار بگیرند و بعد باید صفات دیگر در این افراد بررسی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.