تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 14:44
کد خبر : 66541

پزشکیان: نمی‌توانیم حق تجمع و اظهارنظر را از مردم بگیریم/ باید هوای مردم را داشته باشیم

پزشکیان: نمی‌توانیم حق تجمع و اظهارنظر را از مردم بگیریم/ باید هوای مردم را داشته باشیم

ارمان شرق- مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس دهم گفت: اگر اسلام، ولایت و رهبری را می‌خواهیم باید هوای مردم را داشته باشیم، باید مردم را راضی کنیم باید مردمی که در اینجا زندگی می‌کنند خوشحال و راحت باشند.

پزشکیان: نمی‌توانیم حق تجمع و اظهارنظر را از مردم بگیریم/مذاکره با آمریکا دست دولت نیست/ باید هوای مردم را داشته باشیم

شفقنا- مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس دهم گفت: اگر اسلام، ولایت و رهبری را می‌خواهیم باید هوای مردم را داشته باشیم، باید مردم را راضی کنیم باید مردمی که در اینجا زندگی می‌کنند خوشحال و راحت باشند.

برخی او را از نطق آتشینش در مجلس هشتم به خاطر می‌آورند، آنجا که از بی اخلاقی‌ها و تهمت‌هایی که در فضای پس از انتخابات ۸۸ به وجود آمده بود صریحا انتقاد کرد و با اشاره به نامه علی(ع) به مالک اشتر حقوق مردم را بازخوانی کرد و نسبت به نحوه ی رفتار با معترضین و منتقدین تذکر داد و تاکید کرد که با مردم باید مثل خود مردم برخورد کرد.

برخی نیز ریاست او بر وزارت بهداشت و سلامت در دولت اصلاحات را به یاد می‌آورند، هر چند که او اکنون خود را ذیل جریانی قرار نمی‌دهد و تاکید دارد که هر کس کار درست را انجام دهد، از او حمایت می‌‌کند.

«مسعود پزشکیان» که مهرماه امسال وارد ۶۷ سالگی می‌شود، از دوره هشتم تاکنون مردم تبریز، آذارشهر و اسکو را در مجلس نمایندگی می‌کند. او توانست در تمام طول چهار سال مجلس دهم نایب اول رئیس مجلس و عضو فراکسیون امید باشد.

برخی معتقدند او می‌تواند آن بخشی از جامعه را که جز طبقه فرودست محسوب می‌شوند و اکنون به نظر می‌رسد رئیس دولت نهم و دهم تا حدودی آنها را نمایندگی می‌کند، رهبری کند و حتی رای آن قشر را در سبد رای خود قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.