تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1400 - 20:53
کد خبر : 64639

پزشکیان : رمز غلبه بر مشکلات ، انسجام ، وحدت و همدلی است

پزشکیان : رمز غلبه بر مشکلات ، انسجام ، وحدت و همدلی است

ارمان شرق- دکتر مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در پیامی به مناسبت سال نو ، با اشاره به اینکه سال۹۹ سال مملو از مشکلاتی از قبیل سیل ،زلزله ،کرونا ،تشدید تحریم های ظالمانه ،و تنگناهای اقتصادی برای مردم بود ،گفت: در این سال ، کادرسلامت زحمات زیادی کشیدند و با ایثارگری و تقدیم شهدا و جانفشانی ،پیشگام ارایه خدمت به ملت بودند و باید از انان قدردانی شایسته ای به عمل اید .

نامزد احتمای انتخابات ۱۴۰۰ در پیام نوروزی خود ، وحدت و همدلی را کلید رفع مشکلات ارزیابی کرد و گفت :
اغاز بهار ، شروع زندگی است و فلسفه خلقت برای انتخاب بهتر است؛ من برای ملت ایران ،برترین انتخاب را در مسیر عزت و سربلندی ارزو می کنم.
دکتر مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در پیامی به مناسبت سال نو ، با اشاره به اینکه سال۹۹ سال مملو از مشکلاتی از قبیل سیل ،زلزله ،کرونا ،تشدید تحریم های ظالمانه ،و تنگناهای اقتصادی برای مردم بود ،گفت: در این سال ، کادرسلامت زحمات زیادی کشیدند و با ایثارگری و تقدیم شهدا و جانفشانی ،پیشگام ارایه خدمت به ملت بودند و باید از انان قدردانی شایسته ای به عمل اید .
وی اظهار امیدواری کرد تا در سال جدید با انسجام ، وحدت و همدلی بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم تا مردم ایام مبارک و خوشی را سپری کنند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.