تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 18:47
کد خبر : 64512

جهش تولید در شرکت فولاد هرمزگان

جهش تولید در شرکت فولاد هرمزگان

ارمان شرق- معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به افزایش یک درصدی تولید تختال در مقایسه با مدت مشابه پارسال گفت: امسال یک میلیون و ۴۸۰ هزار تن تختال در شرکت فولاد هرمزگان تولید شد و افزایش یک درصدی تولید تختال با توجه به فاصله نزدیک تولید به ظرفیت اسمی کارخانه، موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به افزایش یک درصدی تولید تختال در مقایسه با مدت مشابه پارسال گفت: امسال یک میلیون و ۴۸۰ هزار تن تختال در شرکت فولاد هرمزگان تولید شد و افزایش یک درصدی تولید تختال با توجه به فاصله نزدیک تولید به ظرفیت اسمی کارخانه، موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.
سید اصغر مدنی اظهار داشت: تا پایان سال با بهبود فرآیند تولید از ظرفیت اسمی شرکت فولاد هرمزگان به میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن عبور می‌کنیم.

وی افزود: امسال پنج رکورد ماهیانه تولید نیز شکسته شد که آخرین رکورد در بهمن امسال به میزان تولید یک میلیون و ۴۲۰ هزار تن به ثبت رسید.

مدنی خاطرنشان کرد: تزریق مداوم گرافیت، یکنواختی آنالیز شیمیایی آهن اسفنجی، افزایش متالیزاسیون و کربن اضافی آن، رعایت استاندارد‌های مواد مصرفی از جمله آهک و دولومیت، بازنگری و اجرای دستورالعمل‌های کاری و بهره‌برداری از دلایل مهم تحقق این رکورد است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: هدف شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۰ تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن فولاد است.

مدنی با اشاره به طراحی و ساخت ۶۰ قطعه و دستگاه استراتژیک فولادسازی با تکیه بر دانش بومی در شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: در سال ۹۹ با بومی‌سازی این دستگاه‌ها بیش از هفت میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی شد.

وی بیان کرد: در شرکت فولاد هرمزگان برای هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.