تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 11:55
کد خبر : 64385

قلب ایران در انتظار پزشکیان است

قلب ایران در انتظار پزشکیان است

ارمان شرق- رضا_قاسم‌پور از فعالین رسانه‌ای که مجال صحبت رسمی نیافته بود در حاشیه افزود: پزشکیان شخصیتی فراجناحی و فراقومی است. قلب رنجور ایران منتظر دستان با کفایت دکتر پزشکیان، فوق تخصص جراحی قلب می‌باشد.

رضا_قاسم‌پورنوشت:

🔹 عصر یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ به دعوت #مهندس_سلیم‌نژاد و #مهندس_رسولی رییس و خزانه‌دار شورای شهر کرج پس از تحمل ترافیک کشنده پایتخت در مرکز فرهنگی مذهبی ولی‌عصر (عج) در جوار پارک شهر در نشست هم‌اندیشی دکتر پزشکیان از کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری حاضر می‌شویم.

🔹 در این نشست محدود کرونایی ابتدا #آیت‌الله_جعفری نماینده اسبق میاندوآب و تولیت این مرکز فرهنگی ضمن خیرمقدم گویی سفره دلش را از جفایی که از شهرداری زمان #دکتر_قالیباف بابت تغییرات ناهنجار در معماری مسجد و سایر حواشی بر وی رفته است ناله‌ها سر داده و شکوه‌ها می‌نماید.

🔹 سپس #مهندس_سلیم‌نژاد قائم مقام حزب #هدا از احزاب اصلاح‌طلب ضمن تشریح چرایی و چگونگی نشست هم‌اندیشی می‌گوید: ما در تشکیلات خود و چند تشکل و حزب همراه همانند مجمع آذری‌ها و… به این نتیجه رسیدیم که دکتر پزشکیان با توجه به جمیع جهات در شرایط کنونی بهترین گزینه برای کاندیداتوری ریاست جمهوری است. وی دارای شایستگی‌های ممتاز عمومی و صلاحیت‌های والای حرفه‌ای است. ما به #عملکرد، #پاکدستی، #کارآمدی و #مردمی بودن وی اعتقاد و اعتماد داریم، لذا از همین تریبون از وی تقاضای پذیرش کاندیداتوری را داریم.

🔹 در ادامه #سلیم‌نژاد با انتقاد از کسانی که صرفا به سیاه‌نمایی از خدمات انجام شده به ویژه در شوراها پرداخته و جوانان را نسبت به آینده ناامید می‌کنند گفت: باید کار را به کاردان بسپاریم.

🔹 در ادامه #قربانی دبیر مجمع آذری‌ها (ایران سرای منست و…)، دکتر شریف دبیرکل هدا (نگاهی به توسعه بنگلادش و…)، #موسالو نماینده فرهنگیان (ضرورت روراستی با مردم و…)، #ابراهیمی فعال سیاسی (ارائه برنامه عملیاتی کاندیدا و…)، #زمان‌خواه نماینده هیات مذهبی و کانون مداحان (…به اهل وفا رای می دهیم…) و #آهی از مسئولین برگزاری نشست نیز پشت تریبون رفته و از مناظر متفاوت به تحلیل اوضاع نابه‌سامان کشور پرداختند و نهایتا با ذکر ویژگی‌ها و صلاحیت‌های نایب رییس سابق مجلس دهم و وزیر اسبق بهداشت و درمان جملگی از دکتر پزشکیان برای کاندیداتوری دعوت به عمل آوردند. #رضا_قاسم‌پور از فعالین رسانه‌ای که مجال صحبت رسمی نیافته بود در حاشیه افزود: پزشکیان شخصیتی فراجناحی و فراقومی است. قلب رنجور ایران منتظر دستان با کفایت دکتر پزشکیان، فوق تخصص جراحی قلب می‌باشد.

🔹 در پایان نشست #دکتر_مسعود_پزشکیان نماینده تبریز ضمن تشکر از برگزاری جلسه هم‌اندیشی به تحلیل اوضاع داخلی و خارجی پرداخته گفت: از تعاریفی که نسبت بر من رفت بر خود می‌لرزم. بهتر است افراد را فراتر از ظرفیتشان بالا نبریم، این مائیم که می توانیم کار انجام دهیم نه منِ پزشکیان. مثلث #علم، #مشارکت و #ایمان می‌تواند کوه‌ها را جابه‌جا کند. با حرکت عالمانه ما هنوز هم قادریم بر مشکلات مملکت فائق آییم. ابر چالش‌هایی که آقای آهی به درستی برشمردند با مثلث یادشده قابل حل‌اند. وقت آن رسیده که ما به روح دین، قرآن و نهج‌البلاغه تمسک بجوییم. وصیت امام علی و نامه ایشان به مالک اشتر می‌تواند مانیفست کلی و نقشه راه دولت آتی باشد.

🔹 وی در پایان از کسانی را که از تصویب شدن اف ای تی اف نگرانند انتقاد کرده افزود: چرا از پیوستن به این معاهده هراسانیم؟ حداقل حسن تصویب و اجرای fatf آنست که هیچ پولی بی حساب و کتاب نمی‌تواند جابجا شده و احیانا از کشور خارج شود. باید با اتخاذ تمهیدات لازم به سوءمدیریت‌ها و اختلاس‌ها و… پایان دهیم. مردم ما سزاوار زندگی بهتر و شایسته‌تری هستند. برای مشکلات ده‌ها راه حل مناسب و علمی وجود دارد. مشکل نبود آدم‌های مناسب و کاردانی است که این راه‌حل‌ها را به درستی اجرایی نمایند.

🔹 لازم به ذکر است که در طیف اصلاحات کاندیداهای متفاوتی چون پزشکیان، عارف، سیدحسن خمینی، مطهری، رهامی و… مطرح هستند. در جناح دولت نیز ظریف، آذری جهرمی، جمشید انصاری و… مطرح می باشند.

🔹 اصولگرایان نیز احتمالا با احمدی‌نژاد، سعید محمد، رییسی، قالیباف، رضایی و… پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت. روزهای آتی شاهد صف‌بندی جدی تر کاندیداهای جناحین خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.